شناسهٔ خبر: 25767330 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| "آن سوی ابرها" بر پرده پردیس سینمایی چهارباغ نشست

R41346/P1357/S6,51/CT7

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران خود آخرین ساخته مجید مجیدی به نام "آن سوی ابرها" را به روی پرده نمایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پردیس سینمایی چهارباغ در ماه مبارک رمضان نیز تازه‌ترین آثار سینمای ایران را بر 4 سالن سینمایی خود به روی پرده دارد که این فیلم‌ها تا ساعت 16 به صورت نیم‌بها اکران می‌شود.

"آن‌سوی ابرها" تازه‌ترین نگاه مجیدی

 فیلم سینمایی «آن‌سوی ابرها» به نویسندگی و کاگردانی مجید مجیدی محصول مشترک سینمای ایران و هند است. 

داستان این فیلم درباره ستایش عشق و زندگی است و از سه زبان بین‌المللی در آن استفاده شده است و ایشان خاطار و مالاویکا موهانان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

"جشن دلتنگی" روایتی از  تنهایی انسان معاصر

جشن دلتنگی دومین اثر سینمایی پوریا آذربایجانی است که مضمونی اجتماعی دارد و به آسیب‌های فضای مجازی می‌پردازد و در واقع به بحران هویت جامعه امروزی می‌پردازد. این فیلم کلاسیک روایتی از اقتضائات زندگی امروزی است که ما با آنها دست به گریبان هستیم.

این فیلم روایتی است از تنهایی انسان معاصر، جهان مردی 32 ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میانسالی مشکلات تازه‌ای تجربه می‌کنند. کاوه و لاله در انتظار تولد نخستین فرزندشان هستند و سارا دختر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد.

بابک حمیدیان، محسن کیایی، بهنام تشکر، مینا ساداتی، پانته‌آ پناهی‌‌ها، ساغر قناعت، پریوش نظریه و ندا عقیقی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. 

"چهارراه استانبول" روایتی دیگر از پلاسکو

"چهارراه استانبول" به کارگردانی مصطفی کیایی با تم اجتماعی در سالن نقش جهان این پردیس سینمایی در حال اکران است.

این فیلم در خلاصه این فیلم آمده است که بهمن و احد تولیدی ورشکسته‌ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران و اهالی پلاسکو فراری‌اند، روز حادثه بهترین زمان برای فرار از دست آن‌هاست.

بهرام رادان, محسن کیایی, سحر دولتشاهی, رعنا آزادی ور, ماهور الوند, مهدی پاکدل و مسعود کرامتی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

لطفا "خجالت نکش"

"خجالت نکش" تازه‌ترین اثر رضا مقصودی است که احمد مهران فر, شبنم مقدمی, سام درخشانی, شهره لرستانی, لیندا کیانی, الناز حبیبی,سیدعلی صالحی, سمیرا حسینی, بانیپال شومون, میثاق جمشیدی, علیرضا رئیسی, فرانک تمنایی,کاوه آهنگر در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند. اتفاقاتی که در نهایت بب جدال این دو با یکدیگر می‌شود و… .

"لونه زنبور" روایتی از دو سارق خرده پا

فیلم سینمایی "لونه زنبور" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ در حال اکران است.

این فیلم داستان دو سارق خرده پا است که با تحویل گرفتن جعبه ای وارد ماجرایی بزرگ می شوند. 

در این فیلم پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، رعنا آزادی‌ور، هومن برق نورد، سیاوش چراغی‌پور، فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم توسط سعید خانی تهیه شده است.

همچنین پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در تازه‌ترین اکران خود فیلم سینمایی "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی را در سالن نقش جهان  به نمایش در آمده است.

حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، توگان تی شی را، آدریانو تولوزا تی آگو متوس، فرانسین لیما، لی بوم بوم بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن، حتی تو تگزاس!

انتهای پیام/ح

نظر شما