شناسهٔ خبر: 25766845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان؛

«رشمی های مقیم گرگان» بار صعود بستند/ «بسکتبال» هم وارد گود شد

گرگان – در شبی که رقابت های بسکتبال مردان جام رمضان آغاز شد، تیم فوتسال رشمی های مقیم گرگان به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه شنبه همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال پیگیری شد.

در هفتمین شب از رقابت های فوتسال، دو بازی برگزار و تکلیف تیم های صعودکننده دو گروه دیگر مشخص شد.

ابتدا از گروه دوم تیم سه امتیازی «انصارالحسین رِشمی های مقیم گرگان» مقابل تیم یک امتیازی «آسانسور پیام پارسیان» قرار گرفت و در حالی که از حمایت تماشاگران خودی بهره می برد نتوانست حریف را شکست دهد. این بازی زیبا و دیدنی با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید تا انصارالحسین با چهار امتیاز، به عنوان سرگروه راهی مرحله دوم شود.

محسن حیدری دوبار و مجید اکبریان گل های نماینده رشم را به ثمر رساندند و گل های پارسیان توسط میلاد مهدی زاده دوگل به همراه مهرداد مطلق به ثبت رسید.

در بازی دیگر و از گروه سوم تیم های سه امتیازی «شهدای جلین» و «سوله استراباد» برای تعیین تیم صدرنشین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم مدعی شهدا پایان یافت.

رشید پنق دوبار به همراه مصطفی دهقان برای تیم شهدای جلین گلزنی کردند تا این تیم با کسب یک برد قاطع دیگر به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

ادامه مسابقات امشب (یکشنبه) پیگیری می شود که طبق برنامه ابتدا از گروه چهارم، «صدای اوتیسم» با «شهید مهدوی» دیدار می کند، سپس از گروه پنجم «موبایل عرب» به مصاف «دکتر پیام جمال لیوانی» می رود و در آخرین بازی تیم های «شهدای پابند» و «مرحوم حسینی (دایتی)» برای تعیین سرگروهی با هم دیدار می کنند.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

دومین شکست «شهرداری» در والیبال

مسابقات والیبال مردان پس از یک شب غیبت با برگزاری دو بازی ادامه پیدا کرد.

ابتدا تیم های شکست خورده «سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان» و «دهیاری سیستان مجله» به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر و امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به سود نماینده سیستان محله به پایان رسید تا نماینده شهرداری عملاً شانسی برای صعود از گروه چهارم نداشته باشد.

در بازی دیگر و از گروه پنجم تیم «دهیاری ولیک آباد» موفق شد در دو ست متوالی بر «رمضانعلی دنکوب» غلبه کند و به اولین برد خود دست یابد. نماینده ولیک آباد هر دو ست را به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۲ پیروز شد.

در ادامه مسابقات امشب از گروه ششم «دهیاری کفشگیری» و «شهدای تخشی محله»، از گروه هفتم «لوازم یدکی کردستان» و «دهیاری نومل» و از گروه هشتم «دهیاری هاشم آباد» و «دهیاری توشن» با هم دیدار می کنند.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان در حال برگزاری است.

«قرن ۲۱» در فوتسال بسیج صدرنشین شد

در ادامه مسابقات فوتسال بسیج چهار بازی دیگر برگزار شد که ابتدا از گروه دوم، تیم «تیپ جوادالائمه» در یک بازی پرگل و یکطرفه با نتیجه ۶ بر یک «بسیج کریم آباد» را درهم کوبید و چهار امتیازی شد.

سپس از گروه چهارم تیم «شهدای نصرآباد» که در بازی نخست پیروز شده بود با نتیجه عجیب پنج بر یک مغلوب «استراباد گرگان» شد. در بازی سوم از گروه سوم «پوشاک قرن ۲۱» (دکتر جمال لیوانی) با چهارگل بر «شهدای زنگیان» غلبه کرد و به دومین برد متوالی خود دست یافت.

در آخرین بازی از گروه چهارم تیم «پست بانک مرکزی» با نتیجه چهار بر دو مقابل «شرکت سامان تیغه» به برتری دست یافت و چهار امتیازی شد.

در ادامه این رقابت ها امشب به ترتیب از گروه ششم تیم های «فروشگاه ورزشی میتکا» و «امور مالیاتی بسیج»، از گروه دوم «پایگاه شهید قندی» و «تیپ ۴۵ جوادالائمه» از گروه هشتم «شهدای امام رضا» و «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و از گروه هفتم «شهید مهدی حسینی» و «آسانسور پیام پارسیان» به مصاف هم می روند.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن بسیج حال برگزاری است.

بسکتبال هم وارد میدان شد

در نخستین شب از رقابت های بسکتبال مردان دو بازی برگزار شد که تیم های «رامیان» و «جوانان یس آل» به ترتیب مقابل «هیرکان» و «پیشگامان آرمان» به برتری دست پیدا کردند.

در شب دوم این رقابت ها امشب ابتدا «رامیان» به مصاف «پیشگامان آرمان» می رود و سپس «خانه آرمانی» با «کفش جردن» دیدار می کند.

این رقابت ها با شرکت ۶ تیم به صورت دوره ای در خانه بسکتبال گرگان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

نظر شما