شناسهٔ خبر: 25766649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات قرآنی دربافران نائین

مدیر مسئول دارالقرآن حضرت معصومه (س) بافران از ضیافت افطاری بیش از 2000 نفر و برگزاری مسابقات قرآنی در این شهر خبر داد .

صاحب‌خبر -

جابرفخرایی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : دارالقرآن حضرت معصومه (س) بافران در ماه رمضان نقش محوری را در فعالیت های قرآنی ایفا نموده است.

وی افزود : روان خوانی ، احکام و خانواده ، تفسیر وآموزش قرآن از شاخص ترین برنامه هایی است که در 17 جلسه مساجد سطح شهر و این مرکز با حضور 1100 نفر تشکیل می شود.

مدیر مسئول دارالقرآن بافران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در ایام مبارک رمضان بیان نمود :تفسیر سوره لقمان (تفسیر نمونه آیت الله مکارم) ویژه دانش آموزان دور متوسطه ، حفظ سوره انسان ویژه دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه مسابقاتی است که در بیست و پنجمین روز ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

وی گفت: جلسات پرسش و پاسخ پیرامون مسائل مذهبی ، اجتماعی و شبهه زدائی با حضور کارشناسان مربوطه در روز های چهاردهم (خواهران) و بیستم ماه مبارک رمضان(برادران) همراه با ضیافت افطاری بیش از 2000 نفر از دیگر برنامه های این دارالقرآن می باشد .

فخرایی افزود : در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با حضور کلیه اعضا جلسات قرآن مراسم ختم قرآن کریم همچنین تجلیل از نفرات برتر مسابقات و چهره های برتر قرآنی در رشته های حفظ ، مفاهیم و تفسیر در شبستان حضرت قمر بنی هاشم (ع) بافران برگزار می شود.

وی در پایان از نقش محوری و تلاشهای روحانیون ، مسئولین فرهنگی ، شورا و شهرداری ، هیئت امنا مساجد ومسئولین جلسات قرآن تشکر نمود.

 

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما