شناسهٔ خبر: 25765355 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

ملکه جیغ‌پوش !

با نگاهی به عکس‌های الیزابت دوم، ملکه انگلیس می‌توان به این موضوع پی برد که وی در بیشتر مراسم رسمی -سیاسی یا حتی گردش‌های شخصی در زندگی روزمره اکثرا از رنگ‌های شاد یا اصطلاحا جیغ چون صورتی، سبز، آبی، پرتغالی و ... استفاده می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، الیزابت دوم به خاطر دیده شدن و جلب توجه میان مردم از لباسهای رنگ روشن استفاده میکند، به طوری که هرگاه وی در مراسمی حاضر شد هر شهروند بتواند براحتی با خود بگوید: اوه من ملکه را دیدم!

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که تاکنون او هیچ لباس تیرهای به تن نکرده است؟ در جواب این سوال نیز باید گفت این زن مشهور در خاندان سطلنتی انگلیس از لباسهای تیره هم استفاده میکند، اما به ندرت و در حالتی خاص! در موارد انگشت شمار که وی اقدام به استفاده از این قبیل لباسها کرده، جواهرات یا سنگهای قیمتی که در پارچه آن به کار رفته، آن قدر به چشم میآیند و جلب توجه میکنند که به اندازه لباسهای روشن او را از فاصله دور قابل شناسایی میکنند. از رنگ لباسهای ملکه انگلیس که بگذریم، بد نیست بدانید در کاخ سلطنتی شخصی وجود دارد که یک مسئولیت ساده و عجیب به عهده اوست. از آنجا که الیزابت دوم حاضر نیست کوچک ترین سختی را تحمل کند هیچ گاه کفشهای نو را که برایش به صورت سفارشی ساخته میشوند یا حتی در مواردی اقدام به خرید آنها از فروشگاهی خاص میکند به پا نخواهد کرد مگر در یک صورت! آن هم اینکه شخص مذکور قبل از ملکه کفشها را مدتی کوتاه پا کند تا اصطلاحا جا باز کرده و حتی برای ذرهای پا را نزد.

نظر شما