شناسهٔ خبر: 25765343 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

خوش بینی مصری ها به حضور صلاح در جام جهانی

فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد مصدومیت محمد صلاح، ستاره لیورپول، به اندازه ای که در ابتدا تصور می شد، بد نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، لیورپول امشب در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 مغلوب رئال مادرید شد که صلاح در دقیقه 28 بازی، در درگیری بر سر توپ با سرخیو راموس، از ناحیه شانه دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد زمین را ترک کند.

 

رسانه های انگلیسی خیلی زود اعلام کردند که این ستاره مصری، جام جهانی را از دست خواهد داد و در پایان بازی هم یورگن کلوپ اعلام کرد که مصدومیت او، واقعا جدی است. اما توئیتر رسمی فدراسیون فوتبال مصراعلام کرد که پزشک تیم ملی این کشور با مسئولان لیورپول صحبت کرده و مشخص شده که شانه این بازیکن دچار شکستگی نشده و تنها از ناحیه لیگامنت آسیب دیده است.

 

 

 

 

 

 

در بیانیه این فدراسیون آمده است:" در تماس تلفنی که توسط نمایندگان تیم ملی از ایتالیا برای مشخص شدن وضعیت محمد صلاح گرفته شد، مسئولان لیورپول اعلام کردند که معاینات ایکس ری انجام شده، نشان داد که مصدومیت، یک کشیدگی در مفصل شانه اوست. دکتر ابو علا اظهار خوش بینی کرد که با توجه به این تشخیص، صلاح بتواند در جام جهانی بازی کند."

 

مصر بعد از 28 سال توانست به جام جهانی راه پیدا کند و در گروه اول رقابت ها، با تیم های روسیه، عربستان و اروگوئه، هم گروه است.

نظر شما