شناسهٔ خبر: 25763968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم، چراکه این فرهنگ به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شنبه شب در دیدار جمعی از پاسداران بازنشسته و پیشکسوت سپاه با بیان این‌که دشمنان از زمان آزادسازی خرمشهر پشت خاکریزها زمین گیر شده اند، گفت: اشغال خرمشهر از سوی عراق به عنوان آخرین و مهم ترین برگ برنده این كشور برای وادار ساختن ایران به شركت در هر گونه مذاكرات صلح تلقی می شد.

امام جمعه تبریز افزود: آزاد سازی این شهر توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی اش به عراق و همپیمانانش باشد.

وی گفت: بلافاصله پس از اتمام عملیات فتح المبین، در حالی كه قوای ارتش عراق در منطقه عمومی خرمشهر تقویت می شد نیروهای ایرانی با انگیزه ای مضاعف عملیات بیت المقدس را از 10 اردیبهشت شروع کرد و در 3 خرداد این عملیات به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس و برگزاری جلسات مستمر بیان کرد: بیان این خاطرات ارزش دادن به دفاع مقدس و فرهنگ این دوران از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که در حال حاضر جنگ سختی متوجه کشور نیست، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ خرمشهرها در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.

حجت الاسلام و المسلیمن خاطرنشان کرد: ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و به هیچ وجه این فرهنگ قابل تسخیر نیست و باید در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش های نهاد های فرهنگی انقلابی مستمر باشد./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما