شناسهٔ خبر: 25758020 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابقا شد

سید احمد معتمدی به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابقاء شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در حکمی از سوی منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سید احمد معتمدی به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابقاء شد.
در این حکم آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره 1 ماده 4 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابقاء می‌شوید. امیدوارم با سعی و اهتمام جناب عالی و بر اساس اهداف سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.
در این حکم عنوان شده است: انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

انتهای پیام/

نظر شما