شناسهٔ خبر: 25757361 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

امام جمعه نجف:

دوران تسلط استکبار بر جهان به پایان رسیده است

ابنا

حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در واکنش به تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: دوران تسلط استکبار بر جهان به پایان رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، گفت: روند مذاکرات برای تشکیل دولت در عراق یک پدیده درست است که نشانه رشد مثبت به شمار می آید.

وی افزود: این اراده ملت عراق بود که در انتخابات به پیروزی رسید و هیچ بازنده ای جز تروریسم و دشمنان عراق ندارد.

این روحانی عراقی تأکید کرد که امیدواریم همه گروه های عراقی بتوانند مصالح عراق را بر مصالح گروه های خود مقدم بشمارند.

وی انفجارهای تروریستی در بغداد را به شدت محکوم شد و اظهار داشت: این انفجارها نمی تواند عزم و اراده عراقی ها را تحت تاثیر قرار دهد و ما در راستای پیگرد بازماندگان تروریسم ثابت قدم هستیم.

حجت الاسلام قبانچی از نیروهای امنیتی خواست در اوج هوشیاری قرار داشته باشند و بازماندگان و گروه های خفته تروریسم را لگدمال کنند.

وی با اشاره به تهدید ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا شروطی را برای پایان تحریم ایران قرار داده و ایران نیز این اقدامات را احمقانه و خسارتی برای آمریکا می داند.

امام جمعه نجف اشرف خاطرنشان ساخت: اعتقاد داریم که زمان تسلط استکبار بر جهان به پایان رسیده است و دوران کنونی، دوران ملت ها و اراده آنهاست.

وی در خطبه های دینی نماز جمعه ارتحال حضرت خدیجه(س) را تسلیت گفت و ادامه داد: حضرت محمد (ص) همواره به ستایش این بانو می پرداخت و این مساله نشان دهنده جایگاه والای ایشان است.

............
پایان پیام / 326

نظر شما