شناسهٔ خبر: 25756766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سردار رحیمی اعلام کرد: آمادگی کامل نیروی انتظامی برای بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی(س)

بنای ما بر این است که مثل سنوات گذشته در تمام بخش های انتظامی، امنیتی و به خصوص در بخش ترافیکی بتوانیم این مراسم ارزشمند و معنوی را به شکل خوبی برگزار کنیم. ما خودمان را آماده کرده ایم و محیای پذیرایی از تمام زوار و کسانی که برای سالگرد حضرت امام تشریف می آورند هستیم.

صاحب‌خبر -

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه پیش بینی کامل را برای آرامش و امنیت زائرین انجام داده ایم، گفت: با انسجام، هماهنگی و هم افزایی به طور کامل آماده شده ایم که بتوانیم یک مراسم بدون کمترین دغدغه و نگرانی را در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) برگزار کنیم.

سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) اظهار داشت: شاید یکی از سخت ترین مأموریت ها در مراسم بزرگداشت حضرت امام بر عهده نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است. ما برای این منظور قرارگاه روح الله را پیش بینی کرده ایم که این قرارگاه با به کار گیری تمام توان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و بخشی از یگان های دیگری که در نیروی انتظامی هستند، از جمله یگان ویژه و راهنمایی و رانندگی ناجا، با محوریت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با ما همکاری خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: بنای ما بر این است که مثل سنوات گذشته در تمام بخش های انتظامی، امنیتی و به خصوص در بخش ترافیکی بتوانیم این مراسم ارزشمند و معنوی را به شکل خوبی برگزار کنیم. ما خودمان را آماده کرده ایم و محیای پذیرایی از تمام زوار و کسانی که برای سالگرد حضرت امام تشریف می آورند هستیم.

وی با یادآوری اینکه امسال مثل سال گذشته اغلب زوار از اطراف تهران می آیند، ادامه داد: کاملا پلیس آماده است و تقریبا همه نیروهایمان را پیش بینی کرده ایم. از الآن با هماهنگی عزیزانی که باید آماده سازی کنند پارکینگ ها را داریم و پیش بینی می کنیم حتی بیشتر از اتوبوس هایی که از اطراف تهران می آیند ما ظرفیت پذیرش داشته باشیم.

سردار رحیمی گفت: جلساتی با پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه های استان های ویژه شرق و غرب و البرز و قم گذاشته شده که بتوانیم به راحتی تسهیلات ویژه را به زائرین مراسم بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی (س) بدهیم تا  این عزیزان به راحتی بتوانند به این مراسم تشریف بیاورند.

وی تأکید کرد: پیش بینی کامل را برای آرامش و امنیت زائرین انجام داده ایم. پایگاه های مختلف آگاهی را در بخش های مختلف، ان شاء الله یک روز قبل از شروع مراسم مستقر خواهیم کرد که اگر اتفاقی می افتد و در واقع برای حفاظت از زائرین و خودروها و وسایل آنها پیش بینی کامل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جلسه هماهنگی با قرارگاه شهید فهمیده، اظهار داشت: ما از قبل هماهنگی های این مراسم را با سپاه و قرارگاه شهید فهمیده انجام داده ایم. با انسجام، هماهنگی و هم افزایی به طور کامل آماده شده ایم که بتوانیم یک مراسم بدون کمترین دغدغه و نگرانی را در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) برگزار کنیم. ان شاء الله مراسم از بعد انتظامی، امنیتی و ترافیکی به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما