شناسهٔ خبر: 25756702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حرف آخر تیام در مورد تمدید قراداد با استقلال!

مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال روز گذشته جلسه ای با نماینده مامه تیام در ترکیه برگزار کردند تا بر سر تمدید قرارداد با این بازیکن به توافق برسند. تیام در اواسط فصل گذشته با استقلال قرارداد یک سال و نیمه امضا کرد اما این بازیکن برای این فصل می تواند در ازای پرداخت 200 هزار دلار به عنوان رضایت نامه از این تیم جدا شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حرف آخر تیام در مورد تمدید قراداد با استقلال!

مهاجم سنگالی استقلال پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد با این باشگاه را ارائه کرد، پیشنهادی که به نظر برآورده کردن آن برای آبی ها نمی تواند کار چندان سختی باشد.

سیدرضا افتخاری و پندار توفیقی مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال روز گذشته جلسه ای با نماینده مامه تیام در ترکیه برگزار کردند تا بر سر تمدید قرارداد با این بازیکن به توافق برسند. تیام در اواسط فصل گذشته با استقلال قرارداد یک سال و نیمه امضا کرد اما این بازیکن برای این فصل می تواند در ازای پرداخت 200 هزار دلار به عنوان رضایت نامه از این تیم جدا شود.

نکته مهم ماجرا این است که در پیشنهادی که باشگاه استقلال به تیام ارائه کرده است مبلغ 60 هزار دلار به قرارداد سال دوم او اضافه کرده است و به او اعلام کرده اگر استقلال بتواند قهرمان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی بشود و او بتواند آقای گل لیگ برتر بشود قرارداد این بازیکن تا یک میلیون و 50 هزار دلار افزایش پیدا می کند.

اما این موضوع مورد قبول تیام قرار نگرفته است و این بازیکن اعلام کرده است که در صورتی که باشگاه استقلال به صورت خالص یک میلیون دلار به او پرداخت کند، این بازیکن در جمع آبی ها ماندنی خواهد شد تا شانس خود را برای آقای گلی در آسیا امتحان کند.

ایجنت رسمی تیام که شب گذشته با مدیران استقلال مذاکره کرده بود در این باره به ورزش سه گفت: اول بگویم وقتی با یک بازیکن مذاکره می کنی مهم نیست باشد یا نه چون نماینده تیام در این جلسه حضور داشته است و طبیعی است که هر توافقی صورت بگیرد رسمی است.

او در مورد پیشنهاد نجومی باشگاه استقلال به تیام هم گفت: پیشنهاد خوبی به تیام ارائه نشده است. پیشنهاد آنها قرارداد سال پیش است به اضافه 60 هزار دلار پول اضافی ولی با آپشن هایی که در آن در نظر گرفته شده است به یک میلیون و 50 هزار دلار می رسد، در پیشنهاد باشگاه استقلال آمده است اگر اقای گل بشوی، قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بشوی این رقم پرداخت می شود.

به گفته او اولویت تیام استقلال است و حاضر است از پیشنهاد 3 برابر بیشتر الکویت بگذرد و با یک میلیون دلار در استقلال بماند. همچنین ایجنت رسمی تیام تاکید می کند که این بازیکن از لیگ عربستان هیچ پیشنهادی ندارد.

منبع : ورزش سه

نظر شما