شناسهٔ خبر: 25755015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تصویب ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق برای ۹ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری

نمایندگی چهارمحال و بختیاری

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق برای ۹ طرح و واحد صنعتی در استان تصویب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سید نعیم امامی پنجم خردادماه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در این جلسه چهار مصوبه مهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت که یکی از مصوبات، اجرایی شدن و لازم‌الاجرا شدن بند «و» تبصره ۱۶ بودجه ۹۷ به منظور بخشودگی جرایم، برای واحدهای تولیدی و صنعتی که تا پایان سال ۹۶، بدهی آن‌ها به پایان رسیده، می‌توانند تا پایان شهریورماه با مراجعه به بانک عامل و با پرداخت اصل و سود زمان اخذ تسهیلات، سود اولیه را تسویه کنند.

وی با اشاره به تصویب حدود ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق برای ۹ طرح و واحد صنعتی در استان، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات علاوه بر کمک به سرمایه در گردش افراد، منجر به راه‌اندازی سه واحد صنعتی جدید در استان برای سال جاری خواهد شد.

امامی در ادامه گفت: مسائل مربوط به زیرساخت‌های شهرک آب معدنی استان تنها شهرک فعال در کشور، مورد بررسی قرار گرفت و برای مسایل مربوط به آسفالت، زیرساخت تلفن و برق این شهرک برنامه‌ریزی صورت گرفت که طی دو ماه آینده این مشکلات رفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص نحوه محاسبه آب‌بهای واحدهای بسته‌بندی آب معدنی تصمیمی اتخاذ و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما