شناسهٔ خبر: 25754329 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا قدیمی | لینک خبر

اولین جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی مهاباد برگزار شد

اولین جلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی شهرستان مهاباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اداره‌های این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، در این جلسه، ابتدا گزارشی از عملکرد کمیته‌های دوازده گانه ستاد خدمات سفر در طول ایام نوروز ، توسط مسئولان ذی ربط ارائه شد.

همچنین در این جلسه آرش شهابی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گزارشی از نتایج ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها از مسافران نوروزی ارائه کرد.

 شهابی در این خصوص گفت: «برطبق نتایج حاصل از نظرسنجی، بیش از نیمی از مسافرانی که در ایام نوروز امسال به مهاباد سفر کرده بودند، برای بار دوم یا سوم بود که این شهر را به‌عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده بودند.»

در ادامه این جلسه، در خصوص نحوه خدمات رسانی به مسافران در ایام تابستان پیش رو و رفع نواقص و کمبودهای موجود، بحث و تبادل نظر شد.

شهر مهاباد به دلیل وجود بازارچه ها، سد کنار شهری، خونگرمی خاص و مهمان نواز بودن اهالی و داشتن سایر جاذبه های فرهنگی و طبیعی، یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای استان آذربایجان غربی است.

نظر شما