شناسهٔ خبر: 25751989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خبر

بهترین بازیکن الدوحیل بازی با پرسپولیس را ازدست داد

ستاره ۲۷ ساله و تونسی، از ناحیه لگامنت مصدوم شد و ۵ ماه از میادین دور خواهد ماند.مصدومیت او البته به ۳ ماه پیش مربوط بود اما آن زمان گمان می رفت مساکنی تا شهریور ماه به زمین بازگردد.

صاحب‌خبر -

ستاره تیم الدوحیل به دلیل مصدومیت ۵ ماه از میادین دور خواهد ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از یک فصل سخت و تلاش در ۴ میدان باشگاهی، بدترین اتفاق برای ستاره الدوحیل رخ داد. یوسف مساکنی ستاره ۲۷ ساله و تونسی، از ناحیه لگامنت مصدوم شد و ۵ ماه از میادین دور خواهد ماند.با این وصف، او هفته های ابتدای لیگ ستارگان قطر را از دست خواهد داد و همچنین در رقابت حساس مقابل پرسپولیس نیز غایب خواهد بود.

مساکنی در فصل جدید لیگ قهرمانان ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند و در لیگ نیز با ۲۵ گل پس از هم تیمی اش یوسف العربی، برترین گلزن لیگ قطر بود. حال این خبر می تواند اتفاقی مثبت برای پرسپولیسی ها قلمداد شود اما لازم به ذکر است که مدیران الدوحیل از همین حال، در اندیشه خرید مهاجمی سطح بالا برای جانشینی او هستند. او البته در بازی با السد در نیمه نهایی امیر کاپ هم غایب بود و بازیکنان الدحیل با پیرهن او به زمین آمدند. مصدومیت او البته به ۳ ماه پیش مربوط بود اما آن زمان گمان می رفت مساکنی تا شهریور ماه به زمین بازگردد.

بهترین بازیکن الدوحیل بازی با پرسپولیس را ازدست داد

نظر شما