شناسهٔ خبر: 25751824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمار متفاوت لیورپول و رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی

رئال مادرید و لیورپول آمار متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی به ثبت رساند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا، رئال مادرید و لیورپول امشب (شنبه) فینال لیگ قهرمانان اروپا را در کی‌یف اوکراین برگزار می‌کنند. مادرید از لحاظ بازیکن نسبت به لیورپول برتری دارد و به همین خاطر و البته تجربه تیم ‌اسپانیایی افراد زیادی معتقدند سفید پوشان شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. با این حال برتری تیم اسپانیایی تنها در رابطه با این بخش نیست.

به‌ گزارش ‌آس، مادرید در شبکه‌های اجتماعی اختلاف زیادی با تیم انگلیسی دارد. سفیدپوشان پر طرفدار تیم در این شبکه‌هاست. کریستیانو رونالدو نیز محبوب‌ترین ورزشکار و فرد معروف به حساب می‌آید.

مهاجم پرتغالی، مرد شماره یک در شبکه‌های اجتماعی است. او در فیس بوک ۱۲۲ میلیون، توییتر ۷۳ میلیون و در اینستاگرام ۱۲۶ میلیون دنبال کننده دارد. نزدیک است تعداد طرفداران او در یوتیوب به یک میلیون برسد. مهاجم مادرید در مجموع ۳۲۱ میلیون دنبال کننده در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دارد.

محمد صلاح، ستاره لیورپول ۲۹ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد. او ۹ میلیون در فیس بوک، نزدیک به ۶ میلیون در توییتر و ۱۳.۷ میلیون در اینستاگرام طرفدار دارد. مهاجم مصری یکی از ورزشکارانی است که در این فصل پیشرفت زیادی داشته است. او اگر به این روند ادامه‌ دهد می‌تواند یکی از پرطرفداراترین‌ها باشد. جالب این جاست که او رونالدو را و رونالدو نیز او را فالو نمی‌کند.

از طرفی مادرید ۲۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد و لیورپول ۴۹ میلیون.

در جریان فینال سال ۲۰۱۷، ۳۴ میلیون نفر در رابطه با این بازی (رئال مادرید – یوونتوس) در فیس بوک صحبت کردند. در توییتر این آمار به ۱۰ میلیون رسید. در اینستاگرام ۱۴ میلیون نفر به فینال پرداختند. این آمار به احتمال فراوان امسال بیشتر شود.

انتهای پیام

نظر شما