شناسهٔ خبر: 25750105 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گذری به لیست ورودی استقلال/رقم توافق آبی پوشان و جپاروف لو رفت

مسئولان باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان مورد نظر شفر برای فصل آینده فعالیت لازم را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

گذری به لیست ورودی استقلال /رقم توافق استقلال و جپاروفبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا درفصل نقل و انتقالات بازیکنان مد نظر وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان پایتخت را جذب کنند تا این مربی آلمانی در ادامه راه مشکلی نداشته باشد.

  • با این وجود استقلالی‌ها در نظر دارند بهترین بازیکنان را برای شفر جذب کنند که در این میان اسامی نام برده شده برخی از آن‌ها شانس حضور در استقلال را برای فصل آینده را دارند.
  • امید سینگ، مهدی ترابی، مرتضی آقاخان، علی قلی زاده، محمدرضا حسینی (ذوب آهن)، معین عباسیان، مرتضی تبریزی، ابراهیم صالحی، ایمان سلیمی، محمد دانشگر، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری، صیاد منش بازیکنانی هستند که آبی پوشان زیر نظر گرفتند و با برخی از آن‌ها هم پای میز مذاکره نشسته اند.
  • بویان، جابر انصاری، ارشیا بابازاده، علی قربانی، لئوناردو پادوانی، امید نورافکن، بهنام برزای و میلاد زکی پور هم جزو خروجی‌های استقلال هستند که خروج بابازاده، نورافکن و بویان تا این لحظه قطعی شده است.
  • طبق اعلام برخی مدیران استقلال کار صیادمنش با استقلال تمام است و او در فصل آتی پیراهن آبی بر تن خواهد کرد. همچنین مسئولان باشگاه در جذب چند بازیکن جوان اقدام کردند و با توجه به مذاکراتی که با مرتضی آقا خان داشتند درصدد هستند تا این بازیکن را با رقم متعادل جذب کنند.

توافق جپاروف و استقلال

  • سرور جپاروف هافبک ازبکستانی آبی‌ها در توافقی که با مدیران استقلال داشته قرار براین شده تا برای فصل آینده رقمی حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار دریافت کند و فرزندانش را در مدارس روسی که در تهران هست ثبت نام کند. همچنین مسئولان باشگاه امکانات لازم را برای خانواده این بازیکن در تهران فراهم کردند و منزلی بزرگ‌تر را برای او اجاره کرده اند. به این ترتیب جپاروف بر خلاف بویان و تیام که حضورشان در استقلال تا حدودی منتفی است برای ماندن در جمع آبی پوشان مشکلی ندارد.

مخالفت مسئولان استقلال با لژيونر شدن مدافع آبی ها

  • مجيد حسينى مدافع تيم فوتبال استقلال در حالى از شارلوا بلژيك پيشنهاد دارد كه مديران آبى پوشان با رفتن او مخالفت كردند، از طرفى اين بازيكن يك سال ديگر با آبى پوشان قرارداد دارد.

انتهای پیام/

نظر شما