شناسهٔ خبر: 25748316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمد صادق فرجی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاراته ایران آینده روشنی دارد/ از حمایت‌های سلطانی‌فر و صالحی‌امیری تشکر می‌کنم

رییس فدراسیون کاراته گفت: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد صادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته درباره حضور دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که برای رشته ورزشی کاراته اهمیت بسیاری قائل است و این دومین حضور دکتر سلطانی‌فر در اردو تیم ملی کاراته است. از رییس کمیته ملی المپیک به خاطر این توجه سپاسگذارم. این حضور و توجه سبب قوت قلب به اعضای تیم ملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مسابقات بسیار مهمی را در پیش داریم، افزود: المپیک 2018 جوانان، رقابت‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم که برای حضور موفق برنامه ریزی‌های لازم انجام شد. روند تمرینات بسیار خوب است و ملی پوشان تیم ملی ایران در رده‌های مختلف در شرایط ایده‌الی به سر می‌برند. 

فرجی با بیان اینکه نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به همه رشته‌های ورزشی باعث می‌شود که زمینه رشد رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کاراته فراهم شود، اضافه کرد: امیدواریم تیم ملی کاراته ایران بتواند در بازی‌های آسیایی و المپیک 2020 از جایگاه خود و ورزش ایران دفاع کند.

رییس فدراسیون کاراته گفت: مطمئن هستم کاراته ایران می‌تواند در رقابت‌های مختلف به عناوین بسیار خوبی برسد. در اردوی تیم کاراته مشکلاتی در بحث خوابگاه اعضای تیم ملی مطرح شد که در تلاش هستیم به زودی این مسائل حل شود و تیم ملی کاراته ایران با آرامش به روند تمرینات خود ادامه دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما