شناسهٔ خبر: 25747666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش سهمیه دوچرخه سواری در بازی های آسیایی

دوچرخه سواری توانست برای حضور در بازی های آسیایی دو سهمیه دیگر نیز بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ستاد عالی بازی های آسیایی برای دوچرخه سواری ۱۱ سهمیه ( ۹ مرد و ۲ زن) در نظر گرفته بود که پس از آن فدراسیون دوچرخه سواری نامه ای به سجادی سرپرست کاروان ایران ارسال کرد و خواستار افزایش سهمیه اش شد. فدراسیون اعلام کرد برگزار کننده بازی ها تعداد ورزشکاران را در ماده استقامت جاده از دو به چهار ورزشکار افزایش داده و هم‌چنین ماده دانهیل کوهستان هم به بازی‌ها اضافه شده است از این رو دوچرخه سواری به سهمیه بیشتری نیاز دارد.

فدراسیون دوچرخه سواری بر این اساس جلسه ای را با سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی برگزار کرد و در این جلسه با افزایش سهمیه دوچرخه سواری موافقت شد.

 محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این مورد به ایسنا گفت: ما پیش از این در جلسات کارشناسی در خواست ۱۳ سهمیه را داده بودیم که اکنون با همان ۱۳ سهمیه هم موافقت شد و دوچرخه سواری با ۱۳ ورزشکار به بازی های آسیایی می رود. البته قرار شد در مدت باقی مانده تا بازی های آسیایی خود فدراسیون بررسی بر روی عملکرد ورزشکاران داشته باشد و اگر کسی نتواند رضایت ها را جلب کند، ممکن است خود فدراسیون تعداد نفرات را کم کند.

سلگی در پاسخ به این پرسش که در مورد گرفتن بودجه برای خرید دوچرخه ها هم صحبت شد یا خیر، تاکید کرد: بله ما درخواست دادیم و قول دادند که وجه ریالی آن زودتر واریز شود.

 انتهای پیام

نظر شما