شناسهٔ خبر: 25746431 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

توضیحات نماینده کازرون درباره بازداشتی‌های حوادث این شهر

تعداد زیادی از افرادی که در بازداشت بودند تاکنون آزاد شده‌اند/ تلاش مسئولان امنیتی برای آزادی بازداشتی ها/

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / حسین رضازاده نماینده کازرون همچنین در خصوص تعداد بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر در کازرون اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تعداد زیادی از افرادی که در بازداشت بودند تاکنون آزاد شده‌اند.

او در گفت‌و‌گو با اعتماد آنلاین ادامه داد: روند آزادی بازداشتی‌ها ادامه دارد و تلاش مسئولان امنیتی هم بر این است افرادی که بازداشت‌ شده‌اند، آزاد شوند مگر آنهایی که مسأله خاصی دارند که در جای خود پیگیری می‌شود. این نماینده مجلس در خصوص اینکه بازداشتی‌ها از سوی کدام نهاد دستگیرشده‌اند؟ گفت: نیروهای امنیتی اعم از مأموران انتظامی، یگان ویژه و ممکن است نیروهای سپاه و همه نهادهایی که در جهت برقراری نظم تلاش می‌کردند، افرادی را بازداشت کرده باشند.

رضازاده با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کازرون آرام است، گفت: شرایط در کازرون خوب است.

مردم شهرستان کازرون بویژه مردم مرکز شهر مردم با اصالتی هستند که می‌دانند چه کسانی به‌دنبال برهم زدن نظم و امنیت‌شان هستند اما درهرصورت از جاهای دیگر و مناطق دیگر یکسری افراد در اغتشاشات دخالت کردند و امیدواریم که با کمک خود مردم امنیت شهر برقرار شود.

با نیروی نظامی و تهدیدها امنیت شهر برقرار نمی‌شود ولی با کمک مردم می‌توان امنیت شهر را برقرار کرد که در حال حاضر به همین شکل است.

تجمع دوباره در کازرون

پیش از ظهردیروز مردم دو بخش چنار شاهیجان و کوهمره در تجمع مسالمت‌آمیزی خواستار ارتقای این دو بخش به شهرستان کوه چنار شدند که در پی این تجمع حسین رضازاده نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از تجمع‌کنندگان خواست که مسیر مطالبات خود را از طریق قانونی پیگیری کنند. به‌گزارش ایسنا در این بیانیه که در جمع تجمع‌کنندگان و توسط برادران یکی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی قرائت شد، آمده است: هر کس از طرف من و به‌نام حمایت از من دست به اقدام خرابکارانه بزند از ما نیست.

مردم باید مسیر مطالبات را از طریق قانونی از مسئولان بخواهند. من در حال پیگیری موضوع هستم. تخریب اموال عمومی اقدام ضد انقلابی بوده، هرگونه تجمع به صلاح نبوده و موجب سوء‌استفاده می‌شود. از همه شهروندان تقاضا دارم با حفظ آرامش اجازه سوء‌استفاده را به هیچ احدی ندهند و در شرایط کنونی مواظب نفوذ افراد غیرمسئول و فرصت‌طلب باشند.

پیشتر شماری از مردم کازرون که با ایجاد شهرستان جدید در کازرون مخالف بودند تجمع کرده بودند که بنا به گزارش‌های رسمی به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن شماری از شهروندان و نیروی انتظامی انجامید./ 

نظر شما