شناسهٔ خبر: 25745948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| برگزاری انتخابات هیئت تنیس اصفهان منتظر موافقت فدراسیون

R41346/P1357/S6,51/CT1

اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای برگزاری انتخابات هیئت تنیس منتظر موافقت فدراسیون با تاریخ پیشنهادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دوران ریاست حمیدرضا خوروش در هیئت تنیس استان اصفهان اسفندماه سال گذشته به پایان رسید و پس از فراخوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان 2 کاندیدا برای شرکت در انتخابات این هیئت ثبت‌نام کردند.

البته در ادامه فدراسیون تنیس از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان خواست از کاندیداها ثبت‌نام مجدد صورت گیرد، اما گویا مسئولان فدراسیون برای برطرف کردن بلاتکلیفی هیئت تنیس اصفهان از اداره‌کل ورزش و جوانان استان خواسته‌اند انتخابات را با حضور همان 2 کاندیدا برگزار کنند. 

به گفته علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان این اداره‌کل تاریخ پیشنهادی خود برای برگزاری مجمع انتخاباتی را به فدراسیون پیشنهاد کرده و منتظر موافقت فدراسیون با این تاریخ است.

فرهاد رحیمی رئیس فعلی هیئت گلف استان اصفهان یکی از کاندیداهای انتخابات هیئت تنیس است که در صورت انتخاب به این سمت باید از ریاست هیئت گلف استعفا دهد.

جواد پرورش دیگر کاندیدای انتخابات هیئت تنیس استان اصفهان است که در گذشته 2 دوره ریاست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان را بر عهده داشت و در مهرماه سال 93 برای سومین دوره متوالی به این عنوان رسید، اما چند ماه بعد به دلیل شکایت یکی از رقیبانش به دلیل بازنشستگی او و تعیین سرپرست برای این هیئت از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، از ریاست هیئت بدنسازی کناره‌گیری کرد.

پرورش چندی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اعلام کرد تنها اگر سازمان بازرسی کل کشور تا روز انتخابات به صورت کتبی اعلام کند که بازنشستگان مشکلی برای حضور در انتخابات هیئت‌های ورزشی ندارند، در مجمع هیئت تنیس شرکت می‌کند و باید دید تا آن زمان چه اتفاقی می‌افتد.

دوره گذشته انتخابات هیئت تنیس استان اصفهان هفتم اسفندماه سال 92 برگزار شد و حمیدرضا خوروش به عنوان تنها کاندیدای آن انتخابات با کسب 16 رأی از 16 عضو مجمع انتخاباتی به ریاست هیئت تنیس استان رسید. خوروش به دلیل مشغله کاری در انتخابات پیش روی این هیئت ثبت‌نام نکرده است.

انتهای پیام/ح

نظر شما