شناسهٔ خبر: 25745742 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

عضو شورای شهر تبریز:

تبریز ۲۰۱۸ بیشتر به تشکیل جلسه ختم شد

نصر: عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ بیشتر به تشکیل جلسه و دو مراسم ملی موکول شد، گفت: در تبریز ۲۰۱۸ میراث فرهنگی نقش اصلی را داشته ولی برخلاف این موضوع همه فکر می‌کنند که شهرداری موظف در این امر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از فارس، فریدون بابایی اقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: انتخاب تبریز ۲۰۱۸ هیچ ربطی به شهرداری نداشته و در این انتخاب شهرداری نقشی نداشت به طوریکه سازمان میراث فرهنگی کشور دو شهر تبریز و یزد را به عنوان کاندیدا به وزرای گردشگری معرفی کرده بود که در نهایت تبریز انتخاب شد.

وی با تاکید به اینکه تبریز ۲۰۱۸ یک موضوع دولتی است، گفت: حتی دو برنامه برگزار شده تبریز ۲۰۱۸ که در سطح ملی بود، شهرداری نقش آن چنانی در آن نداشت.

عضو شورای شهر تبریز افزود: متاسفانه برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ بیشتر به تشکیل جلسات و دو مراسم افتتاح ختم شد و عملاً چیزی غیر از این مشاهده نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری، شهرداری کارگروه‌های مختلفی را تشکیل داد و مازاد بر وظایف خود کارهایی را انجام داد.

بابایی‌اقدم با بیان اینکه البته با وجود رکود اقتصادی نباید از دولت انتظار زیادی برای اختصاص منابع مالی هم داشت، تصریح کرد: وقتی حرف از تبریز ۲۰۱۸ می‌شود،انگشت اشاره به سمت شهرداری نشانه می‌رود، در حالی که نقش میراث فرهنگی در این زمینه پررنگ‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال تبریز ۲۰۱۸ چند ماهی است که شروع شده و هدف ما این است تا تبریز را به کانون توجهات ملی تبدیل کنیم.

عضو شورای پنجم شهر تبریز ابراز کرد: باید از داشته‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی شهر و حتی استان در تبریز ۲۰۱۸ بهره‌مند شویم تا صنعت گردشگری رواج یابد.

وی ادامه داد: البته در کنار همه این موضوعات، باید نسبت به خلاءهای موجود حساس شده و آنها را علامت سوالی قرار داد تا با حل آنها به کمبودها پاسخ داد و مشکلات کم‌رنگ‌تر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما