شناسهٔ خبر: 25745291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کریمی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

عدم فروش خودرو بخاطر گران کردن آن در آینده غیرقانونی است/ این نوع سیاست گذاری کردن توسط دو خودروساز انحصاری خارج از انصاف است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عدم فروش خودرو‌های داخلی از سوی برخی از خودروسازان گفت: این موضوع خارج از انصاف است چرا که خودروسازی ما در انحصار دو خودروسازی ایران خودرو سایپا است.

صاحب‌خبر -
حمدالله کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به مشکلات به وجود آمده در فروش خودرو‌های داخلی اظهار داشت: از آنجایی که موضوع خودرو همواره در سال‌های گذشته از آشفتگی خاصی برخوردار بوده به عنوان یک چالش مطرح بوده است.
وی با اشاره به عدم فروش خودرو‌های داخلی از سوی برخی از خودروسازان افزود: این موضوع خارج از انصاف است چرا که خودروسازی ما در انحصار دو خودروسازی ایران خودرو سایپا بوده و مسئولان این دو شرکت نمی‌توانند از طرق غیرقانونی سیاست گذاری قیمت خودرو را انجام دهند.
کریمی تصریح کرد: عدم فروش خودروی داخلی توسط برخی خودروسازان برای اینکه بتوانند محصولات خود را در زمان دیگری و با نرخ ارز بیشتری به فروش برسانند غیرقانونی است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه آقایان بخواهند خودرو‌ها را در انبار‌ها نگه دارند تا در زمان مناسبی آن را به فروش برسانند در واقع نوعی امر سیاست گذاری برای قیمت خودرو است که از این طریق می‌خواهند به صورت غیرقانونی و غیرکارشناسی بر قیمت خودرو و کنترل بازار تاثیر بگذارند.

برچسب‌ها:

نظر شما