شناسهٔ خبر: 25745111 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«تابوت دخترانه» منتشر می شود

رمان جدید ناصر پروانی با عنوان « تابوت دخترانه » در انتشارات سخنوران منتشر می شود.

صاحب‌خبر -

تابوت دخترانه  منتشر می شود

ناصر پروانی شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت:کتاب جدیدم که یک رمان عاشقانه بلند است تا چهل روز دیگر منتشر می شود.

و ی بابیان اینکه پس از انتشار رمانم با عنوان « سایه عاشقی » متوجه شدم که  استقبال از رمان های عاشقانه زیاد است، افزود: تصمیم گرفتم یک ماجرای عشق اساطیری امروزی را بنویسم که در نهایت «تابوت عاشقانه» نام گرفت.

وی بابیان اینکه  رمانم را با عنوان « تابوت دخترانه » درباره یک موضوع خاص با آغاز و پایانی متفاوت نوشتم، بیان کرد:نحوه نوشتارم در این رمان با رمان قبلی به نام «سایه عاشقی» بسیار متفاوت است در این رمان از شعر استفاده کردم.

پروانی گفت:شخصیت اول داستانم دختر خانمی در گروه پرستاری و شخصیت دوم آن شاعر و نویسنده است.در رمانم به یک عشق و دوست داشتن ساختار شکن و غیر معمول اشاره شده است.

این شاعر با اشاره به هدف خود از نگارش رمان  بیان کرد: هدفم از نگارش رمان این بود که در پایان رمان بتوان از آن چند نتیجه گرفت اگر از یک دیدگاه به رمانم نگاه کنی نتیجه مثبت  و از دیدگاه دیگر نتیجه ای منفی از داستان می گیری.

وی بیان کرد:در رمان روی بحث عشق مانور می دهم و روی مسائل مربوط به چگونگی عشق  زیاد صحبت می شود.

پروانی گفت:انتشارات سخنوران قرار است تا چهل روز دیگر رمانم را منتشر کند البته اگر در فصل پاییز منتشر شود که بهتر است چون علاقه دارم کتاب هایم در فصل پاییز منتشر شود اما من فکر می کنم تا مرداد ماه کار انتشار آن به پایان برسد.

پروانی گفت:مخاطب اصلی رمانم نوجوانان و جوانان هستند هرچند شخصیت دوم داستان  آقای چهل و چند ساله و شاعر و نویسنده است.

انتهای پیام/

نظر شما