شناسهٔ خبر: 25744987 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خبرچین

جشنواره عهدشکنی آمریکایی!

ترامپ کلا جشنواره عهدشکنی راه انداخته است. اول که زد زیر توافقنامه زیست‌محیطی پاریس، بعد خروج از توافق هسته‌ای با ایران را اعلام کرد و حالا هم مذاکره با رهبر کره‌شمالی را لغو کرده و دوباره اوضاع دو کره شده است مانند قبل، روز از نو، روزی از نو! این «تجربه جهانی بدعهدی آمریکا» چنان در حال تکثیر است که مقدارش از صادرات هر کالای آمریکایی بیشتر شده است!

صاحب‌خبر -

قیمتها بالا رفته و برخی خبرها، تلخی شدت این گرانی را بیشتر بر فرق سر آدم میکوبد. مثلا دیروز یک خبرنگار در پستی اینستاگرامی خبر داده که با خانواده فقیری روبهرو شده است که از فرط فقر و نداشتن پول خرید گوشت، «گربه» میپزند و میخورند! شاید بگویید غلو است و تکذیب میشود؛ اما با این وضع قیمت گوشت قرمز و سفید، خیلیها به گربههای خیابانی نگاه دیگری دارند!

تاخیر پروازها گاهی آنقدر مسافران را در فرودگاههای کشور معطل میکند که برای حفظ سرگرمی، برنامههای خارج از برنامهای از مانیتورهای فروگاه پخش میشود. نمونهاش همین هک مانیتورهای فرودگاه مشهد که عدهای رفتهاند آنجا خوشمزهبازی درآوردهاند و خبرساز شدهاند. بهنظر میرسد مسئولان هواپیمایی، اگر نمیتوانند نظم را به پرواز هواپیماها برگردانند، دستکم حواسشان به مانیتورهای فرودگاه باشد!

نظر شما