شناسهٔ خبر: 25744983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

وقتی فرانسوی‌ها مثل اعضای بدن هماهنگ بودند!

منبع: فارس

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: من فکر می کنم عملکرد تیمی ما می تواند بهتر از این باشد و قطعاً همین اتفاق هم رخ خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در روزی که والیبال ایران نتوانست در لیگ ملت‌های جهان برابر فرانسه راه به جایی ببرد و 3 بر یک شکست خورد، بازیکن ملی پوش ما بر این باور است که حریف مانند اعضای بدن هماهنگ و دقیق کار می کرد.

علی شفیعی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر فرانسه درمورد این مسابقه اظهار داشت: فکر می کنم خیلی بهتر از چیزی که نشان دادیم می توانستیم بازی کنیم، اما به هر حال بازی اول ما بود. امیدوارم روزهای آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و پیروز شویم تا در روند صعودی قرار بگیریم.
وی ادامه داد: فرانسه تیم خیلی خوبی است و والیبال را به خوبی بازی می کند. آنها مانند اعضای بدن کاملاً با هم هماهنگ هستند. برخی مواقع حتی بدون فکر می توانند بازیکن مدنظرشان را پیدا کنند. در دو بازی آینده باید پیروز شویم که فکر می کنم اینگونه هم بشود.
شفیعی خاطرنشان کرد: فرانسه میزبان بود و قطعاً این موضوع هم در نتیجه بازی بی تاثیر نبود، اما واقعاً میزبانی آنها به گونه ای نبود که به ما فشار زیادی وارد کند. من فکر می کنم عملکرد تیمی ما می تواند بهتر از این باشد و قطعاً همین اتفاق هم رخ خواهد داد.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مردم ایران نگران نباشند. تیم ایران تغییرات زیادی داشت و بسیاری از نفرات تیم ایران جوان شده اند. انشالله با حمایت های مردم و دعای خیر آنها در این ماه مبارک بتوانیم به شرایط خیلی خوبی برسیم.

نظر شما