شناسهٔ خبر: 25744882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

گرشاسبی :فیفا دهم خرداد رای پرسپولیس را اعلام می‌کند

پرسپولیس تهران همچنان از نقل و انتقالات فوتبال ایران محروم است و قرمزها امیدوارند این محرومیت بخشیده شود. اخیرا کاس CASدر همین زمینه تشکیل جلسه داد و رای نهایی را درباره اعتراض پرسپولیس صادر کرد.

صاحب‌خبر -

با توجه به این‌که باشگاه ترکیه‌ای ریزه اسپور به قرمزها رضایت داده، باشگاه امید زیادی دارد تا بخشیده شود و بتواند برای این تابستان بازیکن بگیرد. در جلسه کاس علاوه بر این‌که مسئولان باشگاه ریزه اسپور غایب بودند، هیچ نماینده‌ای از فیفا هم حضور نداشت. برای مسئولان باشگاه هم سوال بود که چرا نماینده فیفا در جلسه حاضر نیست؟ گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اتفاقاتی که در این پرونده افتاده توضیح می‌دهد: «هواداران توقع داشتند پنجره نقل و انتقالات ما باز شود. در این زمینه تماس‌های مکرری با وکیل‌مان داشتیم. قرار بود رای نهایی روز دوم یا سوم خرداد از سوی فیفا اعلام شود، ولی با توجه به این‌که نماینده فیفا در جلسه حضور نداشت، فعلا رای را اعلام نکرده‌اند.» او در این باره توضیح می‌دهد: «ما مجددا در این زمینه پیگیری کردیم و رای روز دهم خردادماه اعلام می‌شود. نماینده فیفا باید در جلسه حاضر می‌شد. ما در جلسه بودیم. مهمتر از هر چیز این بود که مسئولان باشگاه ریزه اسپور ترکیه در این جلسه دفاعیه آخر حضور نداشتند. طبیعی هم بود. به هر حال رضایت داده‌اند و نیامدند. ما دفاعیات خوبی داشتیم. امیدوارم رای به نفع ما باشد.»

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره بخشیده شدن باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. گرشاسبی در این باره می‌گوید: «ما پیگیری‌هایی زیادی از طریق وکیل‌مان داشتیم. حرف‌های امیدوار کننده زده است. او گفته نظر کاس نسبت به پرونده ما منفی نبوده است. باید کمیسیونی تشکیل شود تا رای کاس در نهایت ابلاغ شود.»

نظر شما