شناسهٔ خبر: 25744432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

یک حماسه بزرگ

جواد افشار، کارگردان تلویزیون و سینما که با سریال «کیمیا» شناخته می‌شود، با انتشار عکس‌هایی از صحنه و پشت صحنه این مجموعه نوشت: «در عملیات آزادسازی خرمشهر دشمن را به پشت مرزهای خودش راندیم. در حالی‌که آمده بودند یک هفته‌ای بیان میدان آزادی تهران!! بیش از ۱۷ هزار نفر ازشون اسیر گرفتیم و ده‌ها هزار نفر از نیروهای متجاوز بعثی به هلاکت رسیدند، در حالی که تمام دنیا پشت صدام با تمام تجهیزات مدرن جنگی ایستاده بودند و ما با کمترین امکانات!

صاحب‌خبر -

آیا این حماسه بزرگ بدون مقاومت مردم مظلوم این مرز و بوم شدنی بود؟! آیا بدون رشادت و شجاعت ارتش و تکاوران نیروی دریایی و سپاهیان و جوانان این مرز و بوم شدنی بود؟! آیا دشمن با دیدن غیرت و وطن پرستی جوانان ایرانی تا ابد جرأت چنین تجاوزی را دارد؟!

درود بر نثار خون شهدا و تمامی حماسهسازان آن دوران و ای کاش حماسهای دیگر برای آبادانی خرمشهر امروز اتفاق بیفتد.»

مهراوه شریفینیا، بازیگر نقش کیمیا زیر این پست برای افشار نوشت: «شما و کسانی مثل شما برای من نمونه یک قهرمانید. نوجوانی که از خاک میهنش دفاع میکنه و از عزیزترین داراییش یعنی بدنش بابت میهنش میگذره. همیشه با احترام و مهر ازتون یاد میکنم. و ممنون بابت همه شعور و درکی که در طول صحنههای جنگ کیمیا با مرور خاطراتتون به من آموختید.»

افشار هم در جواب این کامنت شریفینیا نوشت: «شما خودتون از خاطرهسازان این حماسهاید و رنجهای زیادی برای خلق نمایش آن متحمل شدید.»

پوریا پورسرخ، یکی از بازیگران نقشهای اصلی سریال کیمیا هم با گذاشتن استیکر از جواد افشار تشکر کرد و آقای کارگردان هم در جواب با گذاشتن استیکر قلب نوشت: عزیزمی.

نظر شما