شناسهٔ خبر: 25743082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

پیروزی خاتم در حضور کولاکوویچ

ايسنا : در ادامه دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ساری ۲۱ با نتیجه سه بر صفر مغلوب پیکان شد و خاتم با همین‌ نتیجه شهرداری تبریز را شکست داد.

صاحب‌خبر -

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری سه دیدار پی گیری شد. در یکی از مهمترین بازی ها که از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آیت الله خاتمی و در حضور ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران برگزار شد تیم خاتم اردکان موفق شد برابر شهرداری تبریز رده دومی دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یابد.

شاگردان عباسعلی میرحسینی که با توجه به باخت هفته گذشته برابر کاله برای صعود به مرحله پلی آف نیاز به برد در این دیدار خانگی داشتند توانستند با انگیزه ای که از حضور کولاکوویچ گرفته بودند سه ست بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۹-۲۶ و ۲۵-۲۳ به سود خود تمام کنند و با کسب نهمین بردشان بیست امتیازی شوند و با تثبیت جایگاهشان در رده هفتم به حضور در پلی آف نزدیک تر شدند.

در سوی مقابل بازیکنان شهرداری تبریز با توجه به قطعی شدن صعودشان‌ به پلی آف از روز های اوجشان به دور بودند و  هرچند در هر سه ست بسیار نزدیک پیش رفتند اما جنگندگی حریف اجازه پیروزی در ست ها را به آن ها نداد. تبریزی ها با سی و هفت امتیاز از چهارده برد همچنان در رده دوم باقی ماندند.

دو دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۶ انجام شد که پیکان تهران موفق شد در سالن شهید رسول حسینی برابر میزبانش ساری ۲۱ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یابد و صعودش به مرحله پلی آف را قطعی کند.

خودروسازان ست های بازی را با امتیاز های ۱۹-۲۵، ۱۵-۲۵ و ۲۲-۲۵ به پایان بردند تا با دوازده پیروزی مجموع امتیازاتشان را به عدد سی و پنج برسانند و به عنوان چهارمین تیم به مرحله پلی آف صعود کنند.

ساری ۲۱ بحران زده در این دیدار خانگی اصلا رنگ و بویی از تیم سختکوش هفته گذشته برابر شهرداری ورامین را نداشت و در هر سه ست با اختلاف مغلوب حریف قدرتمندش شد تا با چهار برد و سیزده امتیاز ضمن باقی ماندن در رده یازدهم دیگر شانسی برای صعود به مرحله پلی آف نداشته باشد.

در سالن هفت مهر کاشان تیم قعر جدولی رعد پدافند از شهرداری ورامین میزبانی کرد که در پایان نبرد بین فرهاد نفرزداه با شاگردان سابقش را ورامینی ها به سود خود تمام کردند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

شهرداری ورامین ست های بازی را با امتیاز های ۲۶-۲۴، ۲۲-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۷ و از آن خود کردند تا با ۱۰ برد و سی امتیاز شرایطش برای صعود به پلی آف را بهتر کند و در صورت شکست کاله می تواند به رتبه پنجم صعود کند.

رعد پدافند هم با دو برد و هشت امتیاز در قعر باقی ماند تا حضور نفرزاده هم نتواند این تیم را از شکست های متوالی خارج کند.

در آخرین دیدار هفته هجدهم از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه والیبال و در حصور دویست تماشاگر تیم بانک سرمایه صدرنشین برابر هاوش گنبدی  که در هفته های گذشته برابر تیم های بالای جدولی عملکرد خوبی داشته، قرار گرفت اما بانکی ها با وجود استراحت به مهره های اصلیش توانستند در سه ست پیاپی به برتری دست یابند.

شاگردان مصطفی کارخانه ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۳، ۲۵-۱۹ و ۲۶-۲۴ به سود خود تمام کردند تا با کسب شانزدهمین بردشان با چهل امتیاز و به دلیل شکست شهرداری تبریز رده دومی دست نیافتنی تر شوند.

در سوی مقابل هاوش هفده امتیازی که در دو هفته گذشته توانسته بود به جمع هشت تیم بالای جدول راه یابد در برابر تیم پرمهره بانک سرمایه از همان ابتدا پراشتباه ظاهر شد و در حضور هوادارانش در خانه والیبال در سه ست مغلوب شد و برای ماندن در رده هشتم باید منتظر شکست شهرداری ارومیه باشد.

در یکی از دیدار ها در سالن غدیر از ساعت ۱۷ تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران به مصاف هم رفته اند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو در جریان است.

در نخستین دیدار هفته هجدهم سایپا تهران موفق شد با نتیجه سه بر صفر شمس را شکست دهد و صعودش به مرحله پلی آف را قطعی کند.

نتایج کامل دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا تهران ۳ - شمس صفر(۲۵-۱۴، ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۲)

خاتم اردکان ۳ - شهرداری تبریز صفر(۲۵-۲۱، ۲۸-۲۶، ۲۵-۲۳)

ساری ۲۱ صفر - پیکان تهران ۳(۲۵-۱۹، ۲۵-۱۵، ۲۲-۲۵)

رعد پدافند کاشان ۲ - شهرداری ورامین ۳(۲۶-۲۴، ۲۲-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۷، ۱۲-۱۵)

شهرداری ارومیه ۲ - کاله مازندران ۲(۲۵-۱۹، ۲۵-۲۲، ۱۸-۲۵، ۲۱-۲۵، در ست پنجم در جریان است)

بانک سرمایه ۳ - هاوش گنبد صفر(۲۵-۱۳، ۲۵-۱۹، ۲۶-۲۴)

 

نظر شما