شناسهٔ خبر: 25742759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی ساوه خبر داد؛

برخورد ۳ خودرو در محور ساوه - همدان/ ۷ تن مجروح شدند

ساوه- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد سه خودرو در محور ساوه - همدان هفت مجروح برجای ماند.

صاحب‌خبر -

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این سانحه رانندگی جاده ای عصر امروز (جمعه) به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه خودروی پژو، یک دستگاه پیکان و یک خودروی پراید در در محور ساوه - همدان، در دو کیلومتری شهر غرق آباد با یکدیگر برخورد کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه مذکور به اورژانس شهرستان ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه های اورژانس غرق آباد و نوبران به محل سانحه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت اما طی وقوع آن هفت تن از سرنشینان سه خودرو دچار جراحت شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: مصدومان این سانحه جاده ای پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: روز گذشته نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو در محور اتوبان ساوه - همدان، دو تن جان باختند و در مجموع طی هفته اخیر، شش نفر در تصادفات این محور جان خود را از دست داده اند.

نظر شما