شناسهٔ خبر: 25742699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیدان: شاید من از کلوپ بهتر باشم!/ رونالدو برای حضور در چنین بازی‌هایی زندگی می‌کند

R7879/P1361/S3,1410/CT10

سرمربی رئال مادرید در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا خودش را بهتر از همتای لیورپولی‌اش می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول از برتری خودش نسبت به کلوپ، همتایش در تیم رقیب سخن گفت.

 او اظهار داشت: تلاش زیاد و البته بازیکنان با استعداد دلیل حضور تیم من در 3 فینال متوالی لیگ قهرمانان است. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسان نیست و ما از این دستاورد بسیار خوشحال هستیم چون ممکن است دیگر تکرار نشود.تبدیل شدن به تنها مربی فاتح 3 دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا  اتفاقی خوشحال کننده است. عاشق رقابت کردن هستم اما رقابت،حاصل تلاش همه بازیکنان است. علاقه‌مند به رقابت و کار کردن در رئال مادرید هستم.

 او درباره شرایط جدال با لیورپول افزود: باید جریان بازی را کنترل کرده و راهی برای ضربه زدن به حریف پیدا کنیم. زمانی که توپ را در اختیار داریم، موظف به حمله هستیم. زمانی که توپ در اختیار حریف است، کار دشوار خواهد شد. حریفان بزرگی را برای رسیدن به فینال مغلوب کرده‌ایم اما هیچ‌گاه خودمان را از پیش برنده ندانسته‌ایم.رونالدو  آماده است. اگر او به جای 150 درصد آمادگی 149 درصد آماده باشد، اتفاقی رخ نمی‌دهد. فردا آخرین بازی فصل ماست و رونالدو برای حضور در چنین میادینی زندگی می‌کند.شاید من نسبت به کلوپ مربی بهتری باشم!  هر مربی سبک متفاوتی دارد اما احترام زیادی برای کارنامه کلوپ قائل هستم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما