شناسهٔ خبر: 25741821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترس آمریکا به دلیل نفوذ ایران در کاخ سفید است/ منشور راهبردی مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب مسئولان باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه ترس آمریکا از ایران به دلیل نفوذ ایران در کاخ سفید است، گفت: منشور راهبردی مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب مسئولان باشد چراکه امروز مسیر آینده کشور با سخنان رهبری مشخص است.

صاحب‌خبر -

ترس آمریکا به دلیل نفوذ ایران در کاخ سفید است؛ منشور راهبردی مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب مسئولان باشدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «آیت‌الله سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از نشانه‌های تقوا شب‌زنده‌داری است همان‌گونه که امام صادق (ع) فرمودند شب‌زنده‌داری بوستان مشتاقان، شعار پرهیزکاران و شیرینی مقربان درگاه الهی است بنابراین ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای شب‌زنده‌داری و درک فضیلت سحر است.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری همسر پیامبر (ص) در دهم ماه مبارک رمضان افزود: حضرت خدیجه کبری ویژگی‌های منحصر به‌ فردی داشتند و زمانی که به پیامبر (ص) ایمان آورد هیچ‌کسی به ایشان ایمان نیاورده بود که حضرت خدیجه  پس از ایمان آوردن تمام مالش را درراه خدا به پیامبر (ص) بخشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به میلاد امام حسن مجتبی در نیمه دوم رمضان اشاره کرد و گفت: در این روز خورشید امامت در ماه رمضان طلوع کرد که این روز را به‌عنوان روز اکرام و آغاز هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است؛ خداوند در قرآن برای محسنین و نیکوکاران پاداش فراوانی در نظر گرفته است که شما می‌توانید  با بخشش کاری کنید که از پاداش الهی بهره‌مند شوید، به فقرا کمک کنید و کارهای خیر بکنید و درراه خدا ببخشید تا خدابرکت را بر شما زیاد بکند.

وی بابیان اینکه در ماه رمضان همه بندگان چشم به خدا دارند اما عده‌ای از افراد جامعه چشمشان به دستان سخاوتمندانه شماست که برکت خدا شامل بندگان شود تصریح کرد: زندانیان جرائم غیر عمد، فقرا، یتیمان و تهی‌دستان به دستان شما نگاه می‌کنند پس تلاش کنید که این دستان سخاوتمندتان همانند کریم اهل‌بیت(ع) باشد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد سوم خرداد را سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: در سال 1361 اسرائیل جنوب لبنان را اشغال کرد و حزب‌الله به رهبری سید عباس موسوی با فداکاری، جهاد و مبارزه اسرائیل را شکست داد و زمین‌های جنوب لبنان را پس گرفت و آن روز حزب‌الله به‌عنوان قهرمان آزادسازی لبنان لقب گرفت بنابراین می‌توان گفت پیروزی حزب‌الله بر رژیم صهیونیستی نتیجه پیروی از ولایت است.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: جوانان مؤمن با فداکاری امروز به‌جایی رسیده‌اند که حزب‌الله نماد و الگوی عزت، افتخار و اقتدار است که این امر نتیجه مقاومت و تسلیم خدا بودن و پیروی از ولایت است، همه به وجود حزب‌الله افتخار می‌کنند و امروز حزب‌الله در منطقه نقش‌آفرینی می‌کند و مورد بغض و کینه جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: سخنان سخیف وزیر امور خارجه آمریکا از یک‌جهت در خورد تعمد است، امروز کسانی که با بی‌حیایی و با زیر پا گذاشتن مسائل اخلاقی به میدان آمدند حال مثل سگ زوزه می‌کشند و سخن از براندازی نظام و تغییر حاکمیت ایران به میان می‌آورند درصورتی‌که باید بدانند از روز اول پیروزی انقلاب، آمریکایی‌ها گیج بودند و از زمانی که از گیجی بیرون آمدند به دنبال براندازی نظام بودند و هر چه از دستشان برآمد انجام دادند و هر جنایتی کردند.

وی بابیان اینکه امروز بعد از ۴۰ سال دشمنان برای براندازی نظام راهبردی طراحی کرده‌اند افزود: دشمن باید بدانند با عنایت خداوند به‌زودی شاهد شکست راهبرد جدید آمریکا خواهیم بود.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: باید گفت چرا آمریکا عصبانی و ناراحت است که پاسخ آن روشن است چون انقلاب اسلامی همانند خورشید می‌درخشد و ایران در دل انسان‌های مؤمن و آزادی خواهان جهان نفوذ پیداکرده است درواقع علت عصبی و تندمزاجی شدن آمریکا از ایران درخشان شدن اندیشه‌های انقلاب است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با عنوان اینکه امروز مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و‌... نفوذ پیداکرده است و کاخ سفید نیز باید از این موضوع بترسد و بلرزد اظهار داشت: رئیس‌جمهور و وزیر خارجی آمریکا بدانند تا زمانی مقاومت اسلامی کاخ سفید را به کاخ سیاه تبدیل نکند دست از مقاومت برنمی‌دارد.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: امروز دل‌های جوانان اروپایی و آمریکایی با نامه مقام معظم رهبری تحول پیداکرده است و شاهد نفوذ ایران اسلامی در دل آزادی‌خواهان جهان هستیم؛ نامه‌ای را که رئیس‌جمهور آمریکا به‌صورت سری و محرمانه برای برخی سران کشورهای عربی می‌نویسد را مقام معظم رهبری افشاگری می‌کند و این نفوذ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد ایران سخنان مهم و حکیمانه مقام معظم رهبری در ماه رمضان است که در دیدار با مسئولان نظام در سخنرانی یک و نیم‌ساعته حجت را بر همه تمام کردند عنوان کرد: مقام معظم رهبری در حوزه برجام مسائل کلیدی و حساسی را بیان کردند به‌طوری‌که اگر برجام بخواهد ادامه پیدا کند منشور سخنان رهبری باید ادامه پیدا کند؛ اکنون برجام اروپایی است و مقام معظم رهبری واقعیت‌ها را بیان کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: اینکه آمریکا نقض عهد می‌کند و نفت ما را تحریم کرده و اروپایی‌ها کاری انجام ندهند چه تعهدی است؛ شروطی که رهبری تعیین کردند باید فصل الخطاب مسئولان باشد چراکه امروز مسیر آینده کشور با سخنان رهبری مشخص است.

وی بابیان اینکه نمی‌توانیم سرسازشی با آمریکا داشته باشیم گفت: با اروپا دعوا نداریم اما باید صداقت خود را نشان بدهند چراکه اروپا در آزمون بزرگی قرارگرفته است و باید صبر کنیم تا بفهمیم آیا می‌تواند صداقت خود را نشان دهد.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه باید با هوشیاری، اتحاد و پیروزی از ولایت پیروی کنیم افزود: مقام معظم رهبری ۴۰ نکته اساسی را بیان کردند که انتظار می‌رود علما، دانشمندان و رسانه‌ها این نکات را تبیین کنند؛ امروز وظیفه‌داریم با هوشیاری، بصیرت، انسجام، اتحاد و پیروی از ولایت در راهی که انتخاب کرده‌ایم استوار بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما