شناسهٔ خبر: 25740827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امامان جمعه سیستان و بلوچستان:

وحدت و هوشیاری رمز پیروزی ایران در مقابل دشمنان است

زاهدان - ایرنا - امامان جمعه سیستان و بلوچستان وحدت، بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری مردم را رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان در خطبه های نمازجمعه این هفته با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی را مرهون جان فشانی بزرگمردانی هستیم که با بصیرت و از جان گذشتگی گوش به فرمان رهبری از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند. 
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطح با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم ها علیه ایران گفت: خروج آمریکا از برجام نشان داد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل اعتماد نیستند.
وی افزود: هیچ وقت نباید به دشمن دل بست زیرا فقط به دنبال ضربه زدن است.
** امام جمعه خاش نیز در خطبه های این هفته نمازجمعه هوشیاری و بیداری ملت ایران را مهمترین عامل شکست دشمنان در رسیدن به اهدافشان علیه جمهوری اسلامی دانست.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در همه دوران ها به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی امداد و نصرت پروردگار سبب خلق حماسه های بزرگ از جمله فتح خرمشهر برای ایران اسلامی شد.
وی بیان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب ایستادگی کرد و ابهت و عظمت انقلاب را به دنیا نشان داد.
7314**7310**3042

نظر شما