شناسهٔ خبر: 25739318 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اروپا در برابر آزمون بزرگی قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان حکیمانه حجت را برای همه

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان حکیمانه حجت را برای همه تمام کرد و در خصوص برجام مطالب بسیار کلیدی بیان کردند.
وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری منشور راهبردی تداوم برجام است و اگر برجام بخواهد دنبال شود منشور مقام معظم رهبری باید مد نظر باشد و برجام اروپایی با شروط هفتگانه مقام معظم رهبری دنبال شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ما سازشی با آمریکا نداریم و اروپا باید استقلال خود را نشان دهد و شروط هفت گانه مقام معظم رهبری برای تداوم برجام بپذیرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حزب الله لبنان در سال 61 با فداکاری و رشادت اسرائیل را شکست داد و زمین های جنوب لبنان را از اشغال رژیم صهیونیستی پس گرفت و حزب الله لبنان به عنوان قهرمان آزاد سازی لبنان لقب گرفت.
امام جمعه خرم آباد اظهار داشت:جوانان مومن و انقلابی و ولایی امروز به جایی رسیدند که حزب اله نماد عزت و اقتدار است و همه به وجود آنان افتخار می کنند.
وی ادامه داد: این نتیجه مقاومت و پیروی از ولایت است و امروز حزب الله در منطقه نقش آفرینی می کند و مورد بغض و کینه استکبار جهانی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سخنان سخیف و توهین آمیز وزیر امور خارجه آمریکا که راهبرد آمریکا در مقابل ایران را به اصطلاح مشخص کرده است.
وی افزود: این موضوع از یک جهت قابل تامل است چراکه با بی حیایی و زیر پا گذاشتن مسائل بین المللی در برابر ملت بزرگ اسلامی ایران زوزه می کشد.
امام جمعه خرم آباد گفت: حالا پس از 40 سال راهبرد جدیدی طراحی کردند اما با تکیه بر قدرت الهی به زودی شاهد شکست راهبرد جدید آمریکا خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انقلاب اسلامی همانند خورشید می درخشد و مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه و یمن شکل گرفته است و جوانان اروپاها و آمریکا با اراده مقام معظم رهبری متحول شده است.
وی افزود:امروز به فضل الهی باید کاخ سفید بلرزد و ایران در دل انسان های مومن نفوذ پیدا کرده و ترس آمریکا از این است که ایران حتی در کاخ سفید هم نفوذ پیدا کرده است.
امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه بر سرمایه های انسانی و طبیعی و سرزمینی ایران راه برون رفت از مشکلات است ومی توانیم انقلاب را به انقلاب جهانی تبدیل کنیم.
وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه کبری (س) افزود: این بانوی بزرگوار ویژگی های منحصر به فرد دارد و در زمانیکه کسی به پیامبر ایمان نیاورده بود تمام مالش را در راه خدا به پیامبر بخشید.
امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: جبرئیل امین از سوی پروردگار به ایشان سلام فرستاد و الگوی زنان است.
وی در ادامه به سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت اشاره کرد و گفت: خورشید امامت در نیمه ماه مبارک رمضان طلوع کرد و خانه رسول خدا نورانی شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این روز آغاز هفته کرامت و نیکوکاری و احسان به مستضعفان است و نیازمندان و خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد منتظر سخاوت مومنان هستند.
7274/6060
انتهای پیام

نظر شما