شناسهٔ خبر: 25739177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نورمفیدی: آمریکا از قدرتمندتر شدن ایران عصبانی است

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: عصبانیت و داد و فریاهای مسئولان آمریکایی ناشی از قدرت روزافزون ایران و ناکام ماندن توطئه های آنها علیه کشورمان است .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: هر چه ایران قدرتمند تر می شود، ناموفق بودن برنامه های آمریکا برای سوء استفاده از کشورهای دیگر منطقه عیان تر می شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در شرایط کنونی آمریکا و هم پیمانانش قدرت ایران را به خوبی درک کرده اند و می دانند خاورمیانه دیگر برای آن ها محل امنی که بتوانند سرمایه هایش را به تاراج ببرند، نیست.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه افول و غروب اسرائیل نیز نزدیک شده است، گفت: نمی خواهند واقعیت ها را باور کنند، قلدرمآبی و زورگویی دیگر جایگاهی میان مردم جهان ندارد و کشورهای زورگو باید رویه خود برای تعامل با ملل مختلف را تغییر دهند.
خطیب جمعه گرگان با یادآوری سخنان قلدرمابانه وزیر امور خارجه آمریکا در مورد ایران، ادامه داد: اظهارات وقیحانه و بی ادبانه پمپئو نمایشی دقیق و روشن از اوج عصبانیت آمریکا از ایران و نشان دهنده درک نادرست آنان از موقعیت کشورمان در جهان است.
نماینده ولی فقیه در گلستان به پیش شرط های وزیر امور خارجه آمریکا برای برقراری مذاکره به منظور انعقاد پیمان به اصطلاح برجام 2 اشاره کرد و با طرح این سوال که آنها چه کاره هستند که برای ایران شرط تعیین می کنند؟ اظهار کرد: برای کشوری که دخالت های سیاسی نظامی و جاسوسی اش در همه دنیا مشهود است، تعیین این گونه پیش شرط ها مُضحک است.
3091/2729

نظر شما