شناسهٔ خبر: 25738638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئولان در زمینه گرانی چاره اندیشی کنند

خبرگزاری صداوسیما

مسئله اول کشور مسئله اقتصادی است و فعالیت های دولت باید با گسترش خدمات ادامه پیدا کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، خطیب جمعه موقت دوگنبدان در خطبه هایگرانی یکی محورهای سخنان رهبری در دیدار با مسئولان عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به دیدار سران قوا و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند مسئله فلسطین که مسجد الاقصی به عنوان قبله گاه اول مسلمانان در آن قرار دارد مسئله اول جهان اسلام است ونباید از یاد برده شود.
حجت الاسلام علیرضا صفایی با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در هفته های گذشته افزود: این رژیم تعدادی از مسلمان و جوانان فلسطینی را به شهادت رساندند و هزاران نفر را به خاک و خون کشاندند.
وی گفت: مسلمانان باید بیدار شوند و این غده سرطانی (اسرائیل) را از صحنه روزگار محو کنند.
امام جمعه موقت دوگنبدان بابیان اینکه یکی دیگر از محور های سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدارارزیابی عملکرد سازمان ملل است افزود: ایشان فرمودند:یکی از مطالبی را که باید سازمان ملل پیگیری بکند جنایت های است که آمریکا در دنیا انجام داده است.
وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند: هرچند که سازمان ملل در خدمت آمریکا و استکبار جهانی است ولی اگر به معنای واقعی سازمان ملل باشد باید این مسئله را پیگیری کند چون سازمان ملل برای حمایت از ملت ها تشکیل شده است نه برای فرمان بری و حکم صادر کردن به نفع آمریکا و استکبار جهانی.
امام جمعه موقت دوگنبدان بیان کرد: رهبری فرمودند : مسئله اول کشور مسئله اقتصادی است و فعالیت های دولت باید با گسترش خدمات ادامه پیدا کند اما با همه این تلاش ها وضع اقتصادی کشور تعریفی ندارد وبسیاری از مردم در فشار شدید گرانی هستند.
حجت الاسلام صفایی افزود:رهبری بیان کردندمسئله گرانی را در کشور وجود دارد و قیمت اجناس هم رو به افزایش است اما در این بین اقشار فقیر جامعه آسیب پذیر هستند همان مردمی که این انقلاب را پیروز کردند و مسئولان باید در این باره چاره اندیشی کنند.
صفایی گفت :مقام معظم رهبری فرمودند علاج همه این مشکلات اقتصاد مقاومتی است و باید به جوانان ونیروهای انسانی کشور خود تکیه کنیم و نباید به دشمنان اعتماد کنیم.
امام جمعه موقت دوگنبدان با اشاره به 15 رمضان سالروز امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اطعام واکرام ایتام گفت: امام حسن (ع) در دوران حیات خود هرچه داشتند با فقرا ویتیمان تقسیم می کردند و ما باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم و نسبت به قشر ضعیف جامعه توجه کنیم وبه یاری آنها بشتابیم.

نظر شما