شناسهٔ خبر: 25738167 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ارتش سوریه مواضع جبهه تحریرالشام را در هم کوبید

- همشهری آنلاین: یگان هایی از ارتش سوریه مواضع متعلق به گروه تروریستی تحریرالشام (النصره سابق) در محور روستای الزلاقیات در حومه شمال غرب استان حماه را درهم کوبید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، منابع میدانی اعلام کردند که ارتش سوریه با گروهی از تروریست ها که سعی داشتند به این محور نفوذ کنند، درگیر شده که در نتیجه آن شماری از تروریست ها کشته و زخمی و تسلیحات و مهمات آنان منهدم شدند.

محمد العلیوی و أحمد الخلف دو تروریست سرشناس این گروه تروریستی در میان جنازه های تروریست ها به چشم می خورد.

ارتش سوریه محورهای تحرکات تروریست ها و نقاط امداد رسانی آنها را زیر انواع آتش قرار داد و در نتیجه آن سنگرهایشان را ویران کرد و عناصر باقیمانده از تروریست ها مجبور به فرار شدند.

مجموعه های تروریستی وابسته به گروه تروریستی جبهه تحریرالشام (النصره) از جمله گروهک های به اصطلاح 'جیش العزة' و 'الحزب الترکستانی' مورد حمایت ترکیه در حومه شمالی حماه مستقر هستند.

آنها به طور مستمر خانه های مسکونی در روستاها و شهرک های واقع در اطراف مناطق محل استقرار خود را مورد تجاوز قرار می دهند.

شهر حماه از نظر جمعیت چهارمین شهر بزرگ سوریه پس از دمشق، حلب و حمص است که در مرکز کشور سوریه و در کرانه رود 'العاصی' واقع شده و مرکز استان حماه به شمار می رود.

جبهه تحریرالشام شاخه سازمان القاعده در سوریه است که در سال 2011 در دوران بحران در این کشور با حمایت های مالی، نظامی، سیاسی و رسانه ای ترکیه و قطر شکل گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما