شناسهٔ خبر: 25736837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حکم وزیر کشور؛

مهدوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی شد

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با صدور حکمی، بهروز مهدوی را به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی به استناد مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر و بنا به پیشنهاد استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، بهروز مهدوی را به سمت دبیر این شورا منصوب کرد.

وزیر کشور در این حکم بر ایجادهماهنگی و همکاری با دستگاه‌های عضو شورا و برگزاری منظم جلسات به منظور اجرای اقدامات موثر در حوزه مقابله با عرضه، انجام فعالیت‌های پیشگیرانه با همفکری دانشگاهیان و فرهیختگان استان با رویکرد اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین جامعه جهت فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اشتغال بهبودیافتگان، پیگیری اقدامات قضایی و ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و رعایت قوانین و انضباط اداری از طریق برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد، هدفمند و مبتنی بر اصول تأکید کرده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین با تأکید بر رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید برای دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی آرزوی توفیق کرده است.

نظر شما