شناسهٔ خبر: 25736693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به میزبانی بندر نوشهر؛

بندرانزلی مقام دوم مسابقات ورزش‌های آبی بانوان بنادر کشور را بدست آورد

بندر انزلی با کسب ۳۶۵ امتیاز به مقام دوم دهمین دوره مسابقات ورزش های آبی بانوان کارمند ، همسران و فرزندان دختر کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی (جام دریانوردان ) دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در این دوره از مسابقات که در دو رشته شنا و قایقرانی، از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه به میزبانی بندر نوشهر برگزار شد، شهید رجایی با کسب ۳۹۷ امتیاز به مقام قهرمانی و بنادر انزلی با کسب ۳۶۵ امتیاز و نوشهر با ۲۵۷ امتیاز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

بر اساس این گزارش، در رشته شنا ۱۸۰ ورزشکار  در قالب ۱۱ تیم در ۲۱ ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم های بنادر شهید رجایی با کسب ۲۳۰ امتیاز،انزلی با ۲۰۳ امتیاز و آبادان با ۱۳۸ امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته قایقرانی نیز ۱۶۵ ورزشکار در قالب ۹ تیم در رده‌های مختلف سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های بنادر شهید رجایی با کسب ۱۶۷ امتیاز، انزلی با ۱۶۲ امتیاز و نوشهر با ۱۵۶ امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین بر اساس تصمیم کمیته‌های فنی و اجرایی این دوره از مسابقات جام اخلاق دهمین دوره مسابقات ورزش‌های آبی بانوان کارمند، همسران و فرزندان دختر کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی به تیم بندر چابهار اهداء شد.

 گفتنی‌است آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات ورزش‌های آبی‌بانوان کارمند، همسران و فرزندان دختر کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی (جام دریانوردان ) روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه در بندر نوشهر برگزار شد و از تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهداء لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

نظر شما