شناسهٔ خبر: 25736184 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

پس از انتشار خبر دعوت از بن سلمان برای سفر به تل آویو؛

عربستان سعودی از نتانیاهو برای سفر به ریاض دعوت می‌کند؟

در شرایطی که هاآرتص روز گذشته از ارسال دعوتنامه رسمی برای سفر بن سلمان به فلسطین اشغالی خبر داده بود، یک مقام صهیونیست ابراز امیدواری کرد به زودی نتانیاهو در ریاض مورد استقبال سران سعودی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری شهاب،در شرایطی که هاآرتص روز گذشته از ارسال دعوتنامه رسمی برای سفر بن سلمان به فلسطین اشغالی خبر داده بود، یک مقام صهیونیست ابراز امیدواری کرد به زودی نتانیاهو در ریاض مورد استقبال سران سعودی قرار گیرد.

«آرییه شلیکار» سخنگوی وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی دعوت «یسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات این رژیم از «محمد بن سلمان» برای سفر به تل آویو را تایید کرد.

وی افزود: کاتس همچنین ابراز امیدواری کرده است که بنیامین نتانیاهو به طور رسمی برای سفر به ریاض از سوی مقامات سعودی دعوت شود.


سخنگوی وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی همچنین افزود: دعوت از محمد بن سلمان در گفتگو با روزنامه سعودی ایلاف مطرح شده بود اما این روزنامه بنا به دلایلی این مساله را منتشر نکرد.

روزنامه هاآرتص روز چهارشنبه گزارش داد که «یسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات اسرائیل یک دعوتنامه رسمی برای ولیعهد سعودی جهت سفر به تل آویو ارسال کرده است.


انتهای پیام/م.ت/22

 

نظر شما