شناسهٔ خبر: 25734022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

اسفنانی خبر داد:

بازرسی روزانه 15 اکیپ گشت از مراکز عرضه خوراکی مختص افطار و سحری/پلمپ یک درمانگاه متخلف در هفته گذشته

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، از بازرسی روزانه 15 اکیپ گشت از مراکز عرضه مواد خوراکی مختص ماه مبارک رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در بیان بازرسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان تعزیرات حکومتی در ایام ماه رمضان گفت: ما به مناسبت ماه مبارک رمضان روزانه 15 اکیپ گشت برای نظارت به سراسر تهران اعزام می‌کنیم، همچنین طرحی را با دادسراها برای نظارت بر بهداشت قنادی‌ها و مراکز پروتئین‌فروشی  امضا کرده‌ایم.

4 مورد واحد صنفی متخلف پلمپ شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، ادامه داد: در پی اجرای این طرح با حضور معاون دادستان 107 مورد را مورد بازرسی قرار دادیم که از این تعداد 98 مورد فاقد هر گونه مشکلی بودند، اما از میان 9 واحد صنفی متخلف که نکات بهداشتی را رعایت نکرده بودند، 4 مورد پلمپ شد و برای سایر متخلفان نیز پرونده رسیدگی تشکیل شد.

وی یادآورشد: یک طرح دیگری را نیز دادسراها به صورت مشترک برای سرکشی به مراکز عرضه مواد خوراکی مختص ایام ماه مبارک رمضان داریم که برای وعده افطار و سحری خدمات ارائه می‌دهند که اجرای این طرح بازرسی تا پایان این ماه تداوم پیدا خواهد کرد.

اسفنانی تصریح کرد: در حوزه سلامت نیز یک مجتمع ویژه تشکیل دادیم که 5 شعبه از آن را به رسیدگی به تخلفات حوزه بهداشت و درمان، لوازم خوراکی، آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاص داده‌ایم، کما اینکه یک مورد تخلف در درمانگاهی در تهران را به ما گزارش دادند که مقررات بهداشتی را رعایت نمی‌کرد که هفته گذشته پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، تاکید کرد: بی‌تردید ما با واحدهایی که مقررات بهداشتی را رعایت کنند با احترام برخورد کرده و واحدهایی که این مقررات را نادیده بگیرند و قصد سوءاستفاده داشته باشند، قطعا با آنها به طور جدی برخورد خواهیم کرد./

پایان پیام

محمدعلی اسفنانی خبرگزاری خانه ملت

نظر شما