شناسهٔ خبر: 25734007 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسن‌نژاد:

عنوان طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس تغییر کرد/ از تراکتورسازی هم تفحص می‌شود

یکی از طراحان طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس از تغییر نام این طرح به "تحقیق و تفحص از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان" خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده در رابطه با این تحقیق و تفحص به ویژه از ناحیه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) آخرین تصمیم در این زمینه به این منوال شد که عنوان طرح به گتحقیق و تفحص از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان" تغییر یابد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف نمایندگان مجلس از این تحقیق و تفحص کمک به وضعیت باشگاه‌های پرطرفدار کشور است و نمی‌خواهند هزینه‌ای به این تیم‌های بزرگ تحمیل کنند.

وی ادامه داد: سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به ترتیب از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و حتی آسیا به شمار می‌آیند که به نوعی سرمایه اجتماعی محسوب می‌‎شوند لذا باید در مدیریت این تیم‌های بزرگ و وابسته به بودجه‌های دولتی دقت شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضاف کرد: نحوه هزینه‌کرد و درآمدهای این باشگاه‌ها قطعا مد نظر طراحان طرح خواهد بود و باید مشخص شود برخی افراد که به عنوان اسپانسر پول‌هایی را در این دو باشگاه هزینه کردند دقیقا چه نقشی را ایفا می‌کنند و اگر صرفا اسپانسر هستند، چرا در ترکیب و چینش تیم دخالت می‌کنند؛ در عین حل این موارد مورد سئوال نمایندگان است که در طرح تحقیق و تفحص باید پاسخگویی برای آن وجود داشته باشد./

پایان پیام

نظر شما