شناسهٔ خبر: 25732992 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هوشیاری پلیس خوزستان سوداگران مرگ را غافلگیر کرد

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 133 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری چهار سوداگر مرگ در جاده های استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پنج شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، 2 محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم موفق به کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و متوقف کردن یک دستگاه تریلی کشنده در یکی از محور های ورودی اهواز شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان نیز موفق شدند در عملیاتی دیگر 40 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و یک دستگاه موتور سیکلت را توقیف کنند.
وی در ادامه از کشف 22 کیلو و 900 گرم تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در اهواز خبر داد و گفت: در این چند عملیات در مجموع 132 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.
7152/6002

نظر شما