شناسهٔ خبر: 25732825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوش‌قدم: برای کسب بهترین عملکرد در تاتامی "صوفیه" مصمم هستیم/ فقط به مسابقات بلغارستان فکر می‌کنیم

R1434/P1014142/S3,30,32/CT1

سرمربی تیم جوانان کاراته دختران گفت: انگیزه بازیکنان ما برای حضور در بلغارستان بسیار بالا است و برای کسب بهترین عملکرد ممکن مصمم هستیم.

صاحب‌خبر -

سمانه خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم کاراته جوانان دختر اظهار داشت: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن تلاش کردیم تمرینات خوبی را برگزار کنیم و خدا را شکر نیز بچه‌ها در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارند. نتایج خوب بچه‌ها در ژاپن باعث شده است تا با انگیزه بالایی در مسابقات لیگ جهانی بلغارستان حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر سطح بالای لیگ جهانی صوفیه بلغارستان عنوان کرد: لیگ جهانی بلغارستان از لحاظ سطح کمی و کیفی در شرایط بالایی برگزار خواهد شد و قطعا تمامی تیم‌ها شرکت کننده در این مسابقات مانند بازیکنان ایران بسیار با انگیزه در مسابقات حضور خواهند داشت تا در راه کسب سهمیه المپیک نوجوانان عملکرد خوبی داشته باشند. ما نیز برای کسب بهترین عملکرد ممکن مصمم هستیم.

سرمربی تیم جوانان دختران کاراته در پاسخ به این سوال که خستگی مسابقات قهرمانی آسیا تاثیر منفی در عملکرد بازیکنان تیم ملی نخواهد داشت، گفت: فشار مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین سفر طولانی از ژاپن خستگی بازیکنان را در پی داشت اما تلاش کردیم با ریکاوری خوب و تمرینات درست بازیکنان را در شرایط بدنی و فنی خوبی قرار بدهیم.

خوش‌قدم در خصوص پیش‌بینی عملکرد بازیکنان گفت: به دنبال بهترین عملکرد ممکن هستیم. این موضوع شاید با کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز همراه باشد یا حتی نتیجه‌ای را در بر نداشته باشد. در حال حاضر نیز به آینده فکر نمی‌کنم و فقط به مسابقات بلغارستان فکر می‌کنیم. چنین تفکری نزد بازیکنان نیز وجود دارد و منتظر اتفاقات خوب در بلغارستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما