شناسهٔ خبر: 25732410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی سال ۹۷؛

طرح بازآفرینی شهری در سطح ۱۹ محله لرستان اجرا می‌شود

خرم‌آباد- رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان از اجرای طرح بازآفرینی شهری در سطح ۱۹ محله خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، برزو بردی نشین شامگاه پنجشنبه در ستاد بازآفرینی شهری لرستان با اشاره به اینکه در قالب برنامه ملی بازآفرینی شهری ۲۷۰۰ محله طی ۱۰ سال در کشور بازسازی و بهسازی می شوند، اظهار داشت: طی سال های ۹۵ و ۹۶ طرح بازآفرینی شهری به ترتیب در ۹ و ۱۵ محله اجرا شد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ هم طرح بازآفرینی شهری در سطح ۱۹ محله در ۵ شهر لرستان اجرا می شود، تصریح کرد: این محلات در شهرهای خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و کوهدشت قرار دارند.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: محلات علی آباد، کرگانه، گل سفید و فلک الدین در خرم آباد، محلات دره غریب، اسلام آباد و علی آباد در بروجرد، محله تازه آباد در کوهدشت، محله کاظم آباد در الیگودرز و محلات انگشته و ناصرالدین در دورود، در قالب طرح بازآفرینی شهری بهسازی و بازسازی می شوند.

بردی نشین یادآور شد: برای اجرای طرح های بازسازی و بهسازی در این محلات ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

نظر شما