شناسهٔ خبر: 25732405 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی: دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز در مقابل داعش و استکبار جهان سلطه ایستادیم و جهان اسلام را نجات دادیم مدیون آن ایثارگری‌ها است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر جعفری در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای فتح خرمشهر را گرامیداشت و افزود: حادثه عظیم پیروزی خرمشهر همانطور که حضرت امام (ره) فرموده اند هیچ حادثه ساده‌ای نبود بلکه یک معجزه بزرگ بود که به دست نیرو‌های مقتدر نظامی اعم از سپاه، بسیج و ارتش در آن مقطع خلق شد.
وی گفت:: اکنون بیش از سه دهه از این حادثه عظیم گذشته است که اگر همت، تلاش، مجاهدات و هنرمندان این سرزمین نبود قطعاً امروز این حادثه به فراموشی سپرده می‌شد که جا دارد از آن‌ها نیز قدردانی شود.
مدیرعامل موزه انقلاب و اسلامی و دفاع مقدس افزود: مراسم امشب در حقیقت تمسک به روح شهدای سوم خرداد است و هم ادای احترام به کسانی است که سینه سپر کردند تا امروز سرافراز باشیم و هم قدرانی از کسانی است که این حادثه بزرگ دوران دفاع مقدس و پیروز خرمشهر را پاس داشتند و به نسل‌های بعد منتقل کردند.

نظر شما