شناسهٔ خبر: 25730962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار یوسفعلی زاده:

غربی‌ها با برجام‌ها به دنبال تسخیر روحیه مقاومت هستند/ «جریان مقاومت» تا فتح سنگرهای کلیدی جهان ادامه دارد

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با تأکید بر اینکه امروز جریان مقاومت تا قلب آمریکا گسترش یافته است، گفت: «جریان مقاومت» تا فتح سنگرهای کلیدی جهان و پیروزی کامل مستضعفان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان صبح امروز همایش مقاومت، ایثار و پیروزی در فرهنگسرای بزرگ امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برگزار شد.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در این همایش اظهار کرد: علیرغم همه محدودیت‌ها، انگیزه، ایمان و اعتقاد به نصرت الهی و توجه به امر امام (ره) باعث شد تا میدان مجاهدت پیش روی رزمندگان اسلام باز شود و خرمشهر را به تعبیر حضرت امام (ره) خدا آزاد کند.

 

آنچه در خرمشهر رخ داد، اعتماد به وعده الهی بود

وی با تأکید بر اینکه آنچه در خرمشهر رخ داد، اعتماد به وعده الهی بود، افزود: خون شهیدان ما امروز به ثمر نشسته است و هر جا لازم باشد، ایثارگران، مجاهدان و مدافعان حریم ولایت برای پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حضور دارند.

 

سردار یوسفعلی زاده تصریح کرد: امروز اگر دشمنان ما جز یاوه‌گویی چیز دیگری ندارند که ابراز کنند، به دلیل آمادگی‌هایی است که داریم.

 

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند، «خرمشهرها در پیش است» بیان کرد: همان‌طور که در سوم خرداد سال ۶۱ خواستیم و پس از گذشت غریب به ۶۰۰ روز پرچم خون‌رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر بالای گنبد مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز درآمد، امروز هم اگر بخواهیم می‌توانیم خرمشهرهای دیگر را آزاد کنیم.

 

«جریان انقلابی» روزآمد بوده و هیچ‌گاه پیر نمی‌شود

وی با تأکید بر اینکه از بدو انقلاب تاکنون جریان انقلابی، اهل مبارزه و استقامت با جریان سازش‌کار و سرسپرده استکبار جهانی در تقابل بوده است، اظهار داشت: جریان انقلابی، جریان اهل مبارزه، استقامت و پایداری و اهل جانبازی و ازخودگذشتگی بوده و پیش‌قراولان این جریان شهیدان و تمامی کسانی هستند که دل در گروه شهیدان دارند.

 

سردار یوسفعلی زاده خاطرنشان کرد: جریان انقلابی نگاهش به انگشت اشاره ولایت است، روزآمد بوده و هیچ‌گاه پیر نشده است.

 

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام عنوان کرد: امروز شهدای مدافع حرم ما هیچ‌چیزی از شهدای هشت سال دفاع مقدس کم ندارند و باید ساعت‌ها صحبت کرد در عصری که دشمن با تکیه‌بر ابزارهای نوین تهاجم فرهنگی دارد، شهدای مدافع حرم کجا یاد گرفتند که حسینی باشند.

وی اضافه کرد: دنباله این جریان پاک سرزمین‌های دیگر را درنوردیده و امروز نسل مقاومت و مبارزه تکثیر شده است.

 

افرادی پاک در جای‌جای جهان از جریان مقاومت نشو و نما کرده‌اند

سردار یوسفعلی زاده با تأکید بر اینکه امروز موشک جواب موشک است، اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت دیگر در مرزهای ایران محصور نیست و تا دوردست‌های جهان سازمان‌دهی شده و حضور دارد و افرادی پاک در جای‌جای جهان از این جریان نشو و نما کرده‌اند.

 

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه امروز جریان مقاومت تا قلب آمریکا گسترش یافته است، تصریح کرد: امروز شاهدیم که حتی در بین پیروان سایر مذاهب و غیرمسلمان جریان مقاومت گسترش یافته است.

 

وی افزود: امروز در مقابله با ظلم و ظالم و امپراتوری سرمایه‌داران لیبرال مسلک که بشریت را به بردگی می‌کشند، یک جبهه از انسان‌های آزاده ایستاده‌اند.

سردار یوسفعلی زاده اذعان کرد: اگر امروز سردمداران کاخ سفید آزمونی برگزار کنند، بیشترین مخالفت را در بین خودشان شاهد خواهند بود.

 

«جریان مقاومت» تا فتح سنگرهای کلیدی جهان ادامه دارد

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام خاطرنشان کرد: تفکر مقاومت، جسارت فریادگری و تمکین نکردن به نظام سلطه، محصول مبارزه بی‌امانی است که از ایران اسلامی و فریادگر قرن حضرت امام (ره) شروع شده و به یک حقیقت غیرقابل کتمان در عرصه تحولات جهانی تبدیل شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه جریان مقاومت تا فتح سنگرهای کلیدی جهان ادامه دارد، افزود: تا پیروزی کامل از آن مستضعفان عالم شود، جریان مقاومت ادامه خواهد داشت.

 

سردار یوسفعلی زاده به جریان مقابل جریان مقاومت اشاره و با اشاره به اینکه جبهه سازش‌کار استکبار هم در کنار جریان مقاومت گسترش یافته است، تصریح کرد: گروه اول این جریان در آمریکا هستند و امتداد این جریان و موج دوم جبهه کفر و استکبار به کشورهای اسلامی و پس‌ازآن به داخل کشور ما می‌رسد.

 

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از آماج حملات مقاومت در امان باشد

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام اضافه کرد: آمریکا همچنان که در گذشته نشان داده، نمی‌تواند فرزند نامشروعش یعنی اسرائیل را از خودش دور کند، اما رژیم صهیونیستی این را باید بداند که نمی‌تواند از آماج حملات مقاومت در امان باشد و باید تقاص خون‌هایی که ریخته است را بدهد.

 

وی ادامه داد: جریان سازش‌کار همان جریان نفوذی از طرف دشمن در داخل هستند که مرعوب نظام سلطه بوده و در دوران جنگ و پس از جنگ هم وجود دارند.

 

سردار یوسفعلی زاده با تأکید بر اینکه امروز سه جبهه از جبهه مقاومت در مقابل سه جبهه از ناحیه نظام سلطه قرار دارند، اظهار داشت: اگر بخواهیم در خرمشهرهای آینده پیروز باشیم باید با غضب و خشم به دشمنانمان نگاه کنیم و به تمامی سلاح‌هایی که نیاز داریم مسلح شویم.

غربی‌ها با برجام ها به دنبال تسخیر روحیه مقاومت هستند

مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام بیان کرد: آمریکا و اروپایی‌ها در قالب برجام ها به دنبال تسخیر و تضعیف روحیه مقاومت هستند و اگر این مبارزه آن‌ها بی‌نتیجه مانده، به این دلیل است که حرکت جمهوری اسلامی مبتنی بر حرکت و سیره اولیای الهی است.

 

وی با تأکید بر اینکه خرمشهرهایی که در پیش است، با تکیه‌بر فرمول خرمشهر گذشته قابل‌اجرا است، افزود: امت بی امام ضرر ندارد، امام بی امت هم خطر ندارد، اما آنگاه‌که امام و امت دست در دست یکدیگر بدهند به لطف الهی شکست ندارند.

 

به گزارش نسیم سرخس، در ادامه این همایش همچنین از خانواده شهدای جاویدالاثر شهرستان سرخس تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم امام‌جمعه، فرماندار، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان حضور داشتند.

 

در پایان این مراسم و در آستانه بهره‌برداری از المان شهدای گمنام شهرستان سرخس، مزار این شهیدان نامدار غبارروبی و گل‌باران شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما