شناسهٔ خبر: 25730066 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور قاتل ندا دختر 6 ساله در دادگاه پس از دو جلسه غیبت

سومین جلسه دادگاه قاتل دختر بچه 6 ساله مشهدی بعد از دو جلسه غیبت متهم با حضور وی در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حضور قاتل ندا دختر7 ساله در دادگاه پس از دو جلسه غیبتبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی-قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین جلسه دادگاه مقتول « ندا علیزاده» صبح امروز پنجشنبه سوم خرداد ماه سال جاری در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل در مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش متهم (ع.ا) که به اتهام قتل و تجاوز دختر بچه هفت ساله در حال حاضر در زندان و تحت نظر به سر می‌برد، در دو جلسه قبلی دادگاه به دلیل بیماری غیبت داشت و سومین جلسه با حضور وی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: شرح ماجرای قتل دخترک 6 ساله بعد از تجاوز از زبان پدر دختر 

داوود علیزاده پدر ندا، در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی-قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حرف نهایی من و مادر ندا قصاص قاتل است و به دلیل غیبت قاتل در دو جلسه قبلی، احتمال غیبت مجدد قاتل وجود داشت و به همین خاطر امروز مادر ندا در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل دخترمان حضور نداشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رای اولیه دادگاه بر قصاص متهم است و من به عنوان پدر مقتول و همسرم به عنوان مادرش، بر قصاص نفس متهم اتفاق نظر داریم.

علیزاده یادآور شد: قرار شده است که در جلسه بعدی مادر ندا نیز در دادگاه حاضر شود و پس از اعلام رای او، رای نهایی دادگاه نیز صادر شود.

پدر ندا در ادامه اضافه کرد: خیلی دلم می‌خواست که قاتل دخترم را همانگونه که ندا را به قتل رسانده است، به قتل برسانم اما دور و اطرافی‌ها به من می‌گویند که صبور باش تا قانون به اتهامات قاتل رسیدگی کند و به دلیل بیماری قاتل جلسات دادگاه طولانی نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما