شناسهٔ خبر: 25729942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام؛

عزیزی نایب قهرمان آسیا شد

صاحب‌خبر -

چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام؛
عزیزی نایب قهرمان آسیا شد



شناسه خبر: 78454   پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 18:22

اصغری عزیزی پاراتكواندوكار كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا با واگذاری نتیجه برابر حق شناس دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی آسیا پاراتکواندو از صبح امروز (پنجشنبه – 3 خردادماه) با حضور 120 هوگوپوش از 28 کشور به میزبانی شهر "هوشیمینه" ویتنام در حال برگزاری است که تیم‌ملی کشورمان با 10 نماینده به مصاف رقبایش رفت.

اصغر عزیزی تکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (K44) در نخستین دیدار برابر مهدی بهرامی آذر دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 39 بر 28 پیروز شد؛ پس از آن به مصاف تکواندوکار آمریکایی رفت و 13 بر 2 به برتری رسید.

عزیزی در ادامه با غلبه (25 بر 17) بر هوگوپوشی از روسیه راهی فینال شد اما در دیدار پایانی و در فینالی تمام ایرانی نتیجه را را در راند طلایی به حق شناس واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و «مهدی احمدی» به عنوان مربی است. مسعود لشکري نیز به عنوان سرپرست در كنار تيم حضور دارد.

گفتني است؛ با تصميم فدراسيون جهاني تكواندو، هوگوپوشان ساير قاره‌ها مجاز به شركت در اين رقابت‌ها هستند. امتياز اين مسابقات براي تكواندوكاران قاره آسیا G4 است و براي تكواندوكاران ساير قاره‌ها G2 خواهد بود.



نظر شما