شناسهٔ خبر: 25729881 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ویژه نمایشگاه قرآن کریم؛

مشتاقان طرح زبان آموزی قرآن کریم به نمایشگاه بیایند

خبرگزاری شبستان: موسسه زبان آموزی قرآن کریم در تلاش است قرآن کریم را به زبان های مختلف اما در چهارچوب ساختار زبان مادری به علاقه مندان بیاموزد، از این رو مخاطبان می توانند به نمایشگاه قرآن در غرفه نهج البلاغه مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم محلی برای استفاده از قرآن به زبان های مختلف دنیا یا به عبارتی دیگر استفاده از قرآن در وجهه بین المللی است.

بر این اساس، غرفه زبان آموزی قرآن به عنوان یکی از موسسه های حاضر در نمایشگاه امر ارایه قرآن به زبان های مختلف را بر عهده دارد.

سال گذشته بر اساس آمار پنج هزار نفر در طرح زبان آموزی قرآن کریم در این موسسه حضور یافته اند که بر اساس برآوردهای انجام شده احتمال می رود که امسال در حدود 10 هزار نفر در این راستا شرکت کنند.

طرح زبان آموزی قرآن کریم جزو طرح هایی است که علاوه بر نمایشگاه قرآن کریم و عموم مردم در طول سال در ادارات دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است، علاقه مندان برای ثبت نام در این طرح می توانند در نمایشگاه قرآن کریم در غرفه «نهج البلاغه» حضور پیدا کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است، کسانی که به صورت حضوری در نمایشگاه قرآن کریم امر ثبت نام را انجام دهند شامل تخفیف 15 درصدی این طرح خواهند شد.

ضمنا این موسسه در 300 نقطه تهران دارای شعبه بوده که سعی می کنند طرح بشارت که شیوه ای مهم در امر آموزش قرآن کریم است را همانند زبان مادری به علاقه مندان بیاموزند.

این طرح در چهار بخش شنیداری، گفتاری، خواندنی و نوشتاری آموزش داده می شود و خوشبختانه با حضور وزارت امور خارجه در 40 کشور دنیا از جمله کانادا، مالزی و ترکیه به صورت اخص این طرح در حال اجرا می باشد.

 

 

نظر شما