شناسهٔ خبر: 25729878 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فتح خرمشهر را سال‌ها می‌توان تحلیل کرد

نمایندگی کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از انقلاب اسلامی ایران همانند مادری که از نوزاد خود مراقبت می کند، حراست کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت‌الله مصطفی علما در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه ثارالله کرمانشاه، بیان کرد: امروز ایران اسلامی از اقتدار، امنیت و صلابتی برخوردار است که هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست و اگر جز این باشد و آمریکا یک درصد احتمال پیروزی در برابر ایران اسلامی را بدهد مطمئنا برای مقابله با ما لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه سالهای دفاع مقدس نظام را بیمه کرد، اضافه کرد: امروز تمامی سیاستمداران آزاداندیش دنیا در حال تحلیل پیروزی های بزرگ نظام ما و از جمله پیروزی در جریان سالهای دفاع مقدس هستند. باید از انقلاب اسلامی ایران همانند مادری که از نوزاد خود مراقبت می کند، حراست کرد. اگر امروز حشدالشعبی عراق کمر دشمن را شکسته از ایران اسلامی الگو برداری کرده و اینگونه انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.

آیت‌الله علما افزود: فتح خرمشهر را می‌توان سالها و بلکه قرن‌ها تحلیل کرد، زیرا فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود و هیچ قدرتی یارای مقابله با ارزش‌ها را که مثل ماه و خورشید روشن هستند، ندارد.  امروز فتح خرمشهر و مقاومت‌های مردم در زمان فتح خرمشهر در کشورهای اسلامی طنین انداخته و مقاومت خرمشهر به همه دنیا کشیده شده است.

انتهای پیام

نظر شما