شناسهٔ خبر: 25729849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مشارکت مردم پویایی کسب و کار روستایی را به دنبال دارد

گروه اجتماعی- مديركل دفتر امور روستايي و شوراهای استانداری یزد گفت: مشارکت حداکثری مردم پویایی و فعال تر شدن محیط کسب و کار روستایی را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از یزد، محمد یارمند، مديركل دفتر امور روستايي و شوراهای استانداری یزد روز گذشته در همايش آموزشی طرحي براي كسب و كار اظهار کرد: حضور چشمگير شما عزيزان به عنوان نمونه كاملي از يك جامعه نشان از علاقه و اشتياق مردم به ايجاد كسب و كار روستايي دارد.
یارمند ادامه داد: اين وظيفه ما را دوچندان مي‌ کند زیرا افزايش انگيزه و ايجاد حُسن اعتماد در بين مردم منجر به مشاركت حداكثري آنها شده و پويايي و فعال‌تر شدن محيط كسب و كار روستايي رابه دنبال دارد.
وی با بيان اينكه تغييرات مي‌تواند توانايي‌هاي بالقوه را به فعليت برساند، افزود: لازمه بهبود كيفيت زندگي ايجاد تغييراتي در سه مقوله اقتصادي، اجتماعي و محيطي است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در بخش ديگري از سخنان خود به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در زمينه اشتغال روستايي و عشايري پرداخت و يكي از مهمترين فعالیت های صورت گرفته در راستاي تسهيل‌گري اشتغال پايدار روستايي را اجراي ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه كشور در جهت توانمندسازي روستائيان و عشاير كشور عنوان نمود.
یارمند گفت: صدور مجوز فعاليت بنگاه‌هاي اقتصادي در ۱۵ روز و آموزش صد هزار نفر تسهيل‌گر براي روستائيان و عشاير كه متولي پيگيري تحقق آن دفتر توسعه روستايي و مناطق محروم كشور مي‌باشد از ديگر الزامات قانوني اين ماده است.

انتهای پیام

نظر شما